Gratis annuleren tot 24-10-21
Hotels.comUS$ 128
eDreamsUS$ 128
Prestigia.comUS$ 133
Beoordeeld op 6 september 2021

In- en uitchecken kan je zelf aan een kiosk, waardoor wij niet moesten wachten om in te checken. Altijd iemand van de staff in de buurt bij vragen. Heel vriendelijk, sociaal en behulpzaam personeel. Mensen die hun job echt graag doen! Love de technologie op de kamer en de super zachte kingsize bedden!

Datum van verblijf: september 2021
Adam Varga, General Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

Hey citizen,

Awesome to hear about the smooth check in and the feedback on the team. We indeed love our job and love having great guest like yourselves.
Hope to see you soon.

Best,

Adam

Beoordeeld op 5 september 2021

Wij komen vaak in Rotterdam voor werk of familiebezoek en verblijven dan regelmatig in dit hotel. Tot. U toe waren we zeer tevreden en vinden we de formule origineel en duurzaam. Echter de laatste keer viel zo tegen, dat we waarschijnlijk niet meer terugkeren. Reden: lawaaioverlast waardoor we nauwelijks geslapen hebben. De receptie is twee keer door ons benaderd. Rond 0.200 uur is mijn man naar de gemeenschappelijke ruimtes gegaan. Daar zou je tot 24.00 mogen verblijven, maar het bleek dat het lawaai veroorzaakt was door een groep die daar om 2.00 uur nog steeds was. De receptionist had daar niets aan gedaan. De groep (allemaal mannen) ging vervolgens luidruchtig verder op de hotelkamers. Oplossing zou zijn geweest: ingrijoen door de medewerkers. Daarnaast is het natuurlijk onbeschoft dat hotelgasten zo weinig rekening houden met elkaar.

Kamertip: Hogere verdieping dan heb je minder last van het lawaai op de eerste verdieping.
Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken

hey citizen Toos,

Sad to hear about the experience. Indeed it is our responisbility to safe guard the experience of all guests. Disappointing to see we failed to do so on this occasion. Rest assured I got back to the team to not miss out on this again. I do hope as a previously regular guest to be able to welcome you back shortly again, I am certain this was a one off occasion.

Best,

Adam

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Ik kwam het hotel binnen... de deur werd open gedaan.. vervolgens werd mij door de dienstdoende medewerker vertelt dat ik het hotel niet binnen mocht komen zonder reservering en dat ik in feite niet eens in het hotel zonder reservering aldus in het hotel aanwezig mocht zijn.

Voelde me onmenselijk behandeld omdat medewerker mij beveelde een mondkapje op te doen, dit terwijl ik hyperventilatie heb, moest ik het mondkapje toch opzetten.

Kamertip: Oude Haven en Markthal om de hoek..
Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Prachtig hotel. Gewoon iets anders dan anders. Veel kunst. Extreem moderne kamers. Dus geen tv bediening als normaal maar via app op telefoon. Was erg schoon en koffie en ontbijt waren echt top en de moeite waard. Prima bedden heerlijke douche. Nadeel voor ons niet aan zijkant uit bed kunnen stappen om naar de wc te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Goed hotel, strak design. Efficiënte inrichting van de kamer. Lekkere douche. Goed filmaanbod. iPad waarmee ja alles in de kamer bediend. Dichtbij Markthal, centrum en direct bij de Oude Haven.
Weer een prima hotelervaring.

Datum van verblijf: juli 2021