Natas

Leuk hotel in de city centre van Rotterdam

5,0 van 5 bollen24 apr 2024 beoordeeld
Leuk hotel, gezellige sfeer. Complimenten aan cheryleen! Hele leuke dame.
De check in verliep ook heel soepel. Ik kom zeker terug
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 apr 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons goed dat de sfeer in ons hotel als gezellig ervaren wordt en dat de complimenten aan onze collega Cheryleen niet ontbreken. Uw soepele check-in ervaring is precies wat wij voor ogen hebben bij de service die we bieden.

Het is voor ons altijd een plezier om bevestiging te krijgen dat onze gasten uitkijken naar een volgend bezoek. Dat motiveert ons om de positieve ervaringen te blijven evenaren en waar mogelijk te overtreffen!

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• Vio.com
  • Algotels
1.6 km van ibis Rotterdam City Centre Hotel
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 9 januari 2024 via mobiele applicatie

Mooi Hotel aan de rand van het centrum

Mooie nette kamers en een mooie uitstraling is de eerste indruk

De bedden zijn bijzonder goed en erg schoon

De hotelbar is prima ( jammer dat de mocktails op waren )

Het ontbijt is mooi en uitgebreid

Heb heerlijk overnacht en een mooie tijd om uit te checken ( 12:00 )

2 min puntjes :
kleine kaart om te eten
Mocktails waren op

Kamertip: Drink tegen over het hotel ( de Blik ) Amarone ( 10 min lopen ) * ster
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van ibis Rotterdam City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2024

Beste Robbin,
Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat onze kamers en de uitstraling van het hotel aan uw verwachtingen voldeden. Het doet ons goed dat u de kwaliteit en netheid van onze bedden waardeert, aangezien we altijd streven naar comfort met onze Sweet Bed by ibis-bedden. Het is fijn dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet en de flexibele uitchecktijd.
Wat betreft de beperkte menukaart, we richten ons voornamelijk op het ontbijt en bieden een 24/7 snackkaart voor tussendoortjes. Onze excuses dat de mocktails niet voorradig waren tijdens uw bezoek; dit is zeker niet standaard en we nemen uw feedback serieus.

Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 7 mei 2023 via mobiele applicatie

Modern hotel in loopafstand vd rdamse markt en centrum. Vieze vloerbedekking overal. Ontbijt is goed, maar scrambled eggs en worstjes zijn niet te genieten, Ibis dingetje. Personeel is vriendelijk, doen hun werk erbij, houden zich met vrienden op, een beetje service zou fijn zijn. De kamer was goed, wel herrie van de straat, soort jeugd gedoe. Vies terras vol met peuken en joints... Voor het gebodene te duur.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van ibis Rotterdam City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij te lezen dat u onze locatie en het moderne ontwerp van ibis Rotterdam City Centre waardeerde. Wel vinden we het jammer dat u ook enkele minpuntjes ervaren heeft. We zullen uw opmerkingen over de vloerbedekking en het terras doorgeven aan ons schoonmaakteam. Spijtig dat u last had van straatgeluid. We laten graag weten dat we aan de achterzijde kamers hebben die stiller zijn. We zijn blij dat het ontbijt u gesmaakt heeft, maar melden desalniettemin uw feedback over de scrambled eggs en worstjes aan ons keukenteam. We begrijpen evenwel dat iedereen dit anders kan ervaren. We streven ernaar om onze gasten een warm welkom en een aangenaam verblijf te bieden. Ons team weet dat de gasten centraal staan en zet zich volop in. Een kort ontspanningsmomentje is voor hen welkom en draagt bij tot hun motivatie, maar het is goed dat u ons erop wijst steeds attentvol te blijven.

We hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Beoordeeld op 19 april 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel is gunstig gelegen t.o.v. het centrum van Rotterdam. Onze dochter woont er om de hoek en heeft maar één slaapkamer. Wij logeren hier dus wel eens vaker. Eenvoudig maar schoon en netjes. Ontzettend lief personeel! Wij hebben er niet ontbeten maar heb er wel ‘s ochtends een kop koffie gedronken. Heerlijk bakje en niet een exorbitant hoge prijs. Het enige wat ik een beetje mis is naast de badhanddoek nog een kleine handdoek en op de kamer een Nespresso/Senseo of wat oploskoffie zodat je bij het wakker worden even een bakje kan pakken. Maar ik vrees als dit er komt dat dan de prijs ook omhoog moet. Nu zijn de kamers nog betaalbaar.

Voor een weekendje Rotterdam zeker een aanrader!

Kamertip: Hotel staat in een redelijk rustige omgeving en toch slechts een paar minuten van de metro en het winkelcentrum
Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van ibis Rotterdam City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2023

Beste Alberth,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.

Het doet ons veel deugd te lezen dat jullie een fijn verblijf hadden bij ons en dat de netheid in de kamer jullie kon bekoren. Namens ons team danken we jullie voor het compliment. Jullie kunnen tijdens jullie verblijf ook steeds bij ons terecht voor vragen of opmerkingen, we staan met plezier voor jullie klaar.

Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 26 maart 2023 via mobiele applicatie

Zeer goeie uitval basis om weekendje Rotterdam,vriendelijk personeel (aan de balie toch). Kamers mooi en net. Onbijt is iets minder,wordt niet voldoende bijgevuld zelf wanneer je de vraag stelt. Parking zou toch iets goedkoper kunnen in de red Apple 24€/dag.

Kamertip: Mss uitkijken om onbijt ergens anders te benuttigen.
Datum van verblijf: maart 2023
Hotel- cmanager, Owner van ibis Rotterdam City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2023

Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor een review.

Fijn om te lezen dat u het comfort van uw kamer en de gastvrijheid van onze medewerkers kon waarderen. Jammer dat het ontbijt niet geheel naar wens was. Wij hopen zelf ook dat we snel weer ons gehele buffet kunnen aanbieden. We hopen dat uw verblijf verder volledig aan uw verwachtingen voldeed en dat u van een goede nachtrust heeft genoten.

Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 31 oktober 2022

Zeer vriendelijke bediening
Propere kamers
Vriendelijk personeel
Ligt mooi centraal gelegen en is makkelijk te bereiken
Zeker aan te zeker voor eens citytrip te doen
Ontbijt is lekker en zeer uitgebreid

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Owner van ibis Rotterdam City Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2022

Beste Jolien,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

Positieve feedback is een leuke bevestiging van het harde werk van ons team. We zijn blij om te lezen dat u ook de locatie bij het centrum een groot pluspunt vond.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,