Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
HRI

Prima

4,0 van 5 bollen18 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het is een prima hotel, maar ook niet meer dan dat.
In en uitchecken duurde enorm lang en kan naar mijn idee efficiënter.
De (schone) hotelkamer en dan vooral de badkamer was aan de kleine kant. Geen apart toilet, wat toch altijd wel prettig is.
Het ontbijt was prima, hierbij een prachtig uitzicht over de haven.
Het personeel was ook heel vriendelijk.
De volgende keer kies ik toch maar weer voor vd Valk, vanwege grotere kamers en meer comfort en dus beter passend bij 4 sterren.
Parkeren kan bij parkeergarage Erasmusbrug, 25 euro per 24 uur.
Het is een relatief kleine garage, dus ook snel vol.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
CityHub
€ 55
  • Trip.com
    € 55
  • Agoda.com
    € 47
  • Expedia.com
    € 55
0.5 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 75
  • Trip.com
    € 73
  • Agoda.com
    € 65
  • Priceline
    € 74
1.0 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 81
  • Trip.com
    € 94
  • Algotels
    € 69
  • Expedia.com
    € 85
0.9 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Restaurant
€ 93
  • nhow Hotels
    € 93
  • Hotels.com
    € 93
  • Expedia.com
    € 93
0.8 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Restaurant
€ 86
  • Trip.com
    € 63
  • Official Site
    € 62
  • Hotels.com
    € 69
0.5 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Restaurant
€ 90
€ 84
  • Expedia.com
    € 85
  • Hotels.com
    € 85
  • Priceline
    € 84
0.9 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Restaurant
Standard Room
€ 88
  • Booking.com
    € 88
  • Expedia.com
    € 88
  • Hotels.com
    € 88
0.6 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Restaurant
€ 106
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
    € 111
  • Agoda.com
    € 94
  • Expedia.com
    € 111
1.0 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Restaurant
€ 126
€ 117
  • Trip.com
    € 118
  • Hilton
    € 118
  • Expedia.com
    € 117
1.2 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Restaurant
Roomservice
€ 95
€ 89
  • HIExpress.com
    € 90
  • Hotels.com
    € 89
  • Trip.com
    € 90
1.3 km van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre
Gratis wifi
Huisdieren ok
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordelingen (1.647)
Beoordelingen filteren
1.647 resultaten
Waardering van reizigers
482
685
303
105
72
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
482
685
303
105
72
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 1.647 beoordelingen
Beoordeeld op 27 januari 2024 via mobiele applicatie

Nette kamer maar sober en karig voor de prijs ( meer dan 200 euro). Bij receptie bij aankomst op zaterdagmidsag/begin avond was er te weinig personeel. Karige, blauwe verlichting bij receptie. Dakterras was niet bereikbaar c.q. gesloten.

Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank rswznl
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 29 december 2023 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een junior suite met bubbelbad en sauna op de kamer. We hadden een mooi uitzicht over de Erasmusbrug, de kamer was proper en alles was aanwezig wat nodig was. Lekker ontbijt en vlakbij het centrum van Rotterdam. Wij hadden alleszins een fijn verblijf!

Kamertip: Het hotel zelf heeft geen eigen parking. Wij parkeerden in parking van de Erasmusbrug. Je betaalt hier ongeveer €23 voor 24 uur.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank bellevp
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 november 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel. Kamerprijzen niet belachelijk hoog. Kamer was schoon, maar wel klein. We hadden de wastafel in de kamer bij het bed, tv hij ernaast. Beetje apart. Bedden prima. Parkeren kan niet bij het hotel. Dus parkeren in een van de nabijgelegen parkeergarages. Het ontbijt was heel ruim gesorteerd, vers en voldoende qua voorraad. Vriendelijke medewerkers. Maar bij zowel de incheck als de uitcheck stonden de meisjes achter de receptie uitvoerig te vertellen over hun weekendplannen en hun Insta aanwinsten. Daar vind ik wel wat van…

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marco W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 november 2023

De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is zwaar onvoldoende.
Voor een bedrag van 280€ mag je verwachten dat dit 4 sterren hotel ook daadwerkelijk luxe inhoudt.
Dit Inntellhotel in Rotterdam is duidelijk vergane glorie, alles is oud en rammelt.
De foto’s op de website komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid.
De airco in de kamer deed het niet, de douche was vies met zwarte randen in de douche cabine. Ook de zgn wellness bleek een aftandse bedoening waar we geen gebruik van konden maken omdat het er stikte van de mensen en eerder stress opleverde dan ontspanning.
Midden in de nacht werden we opgeschrikt door een alarm en moesten onze kamer verlaten. Bleek sprake van een hotelgast op onze gang die in de kamer aan het roken was. De sigaretten lucht hing er al bij het inchecken.
Bij het uitchecken sprake van lange rijen van gasten met uiteenlopende klachten.
Wat een speciale viering had moeten worden met een luxe weekendje weekendje weg bleek een grote deceptie.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank La B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 14 september 2023

Onvriendelijk, onbegripvol personeel. Door overmacht was zwembad gesloten, kan gebeuren. Had dit hotel pas ´s morgens geboekt. Zwembad was noodzakelijk omwille van medische redenen. Op moment zelf zou men ontbijt gratis aanbieden maar aangezien reeds betaald, toch geen optie meer. Balie vraagt om mail te sturen voor compensatie. Terugkeren zal niet meer lukken gezien medische redenen. Na verschillende reminders krijgen we volgende keer een upgrade. Grof aangezien men goed op de hoogte is vd situatie. Triest!

Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Cruiser29894940090
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van DoubleTree By Hilton Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2023

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback en recente verblijf bij Inntel Hotels Rotterdam Centre.

We vinden het jammer dat uw ervaring niet overeen kwam met uw verwachtingen. We streven er altijd naar om onze gasten uitstekende service te bieden. Het spijt ons om te lezen dat wij daar tijdens uw verblijf niet in geslaagd zijn. Uw feedback is direct gedeeld met het team en wordt enorm gewaardeerd om onze service te verbeteren.

Wij zouden graag uw vertrouwen in ons herwinnen bij een volgend bezoek, als u ons daarvoor de kans geeft.

Met vriendelijke groet,

Sophie - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken