Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Gezellig hotel vlakbij het centrum en de mooie erasmusbrug! Hebben even moeten wachten bij de receptie door een storing maar hebben als compensatie een bon gekregen voor gratis drankjes in de bar, leuk gebaar! Lekker en volledig ontbijt en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2019
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hratelijk bedankt voor uw bezoek en review. Goed om te vernemen dat u een leuk verblijf heeft gehad en dat de storing goed is opgepakt. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Marjolein Guest Relations

Beoordeeld op 5 september 2019

Een prima stadshotel met ruime parkeergelegenheid (ondergronds) in de buurt. Een prachtig uitzicht op de haven en de Erasmusbrug. De kamer en badkamer zijn vrij klein maar wel compleet. Het interieur van het hotel geeft je de indruk op een schip te zijn, erg leuk. Ontbijt in buffetvorm was zeer goed verzorgd met zeer veel keuze. Voor een citytrip is dit een heel geschikt hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Experience I, Guest Relations Manager van Inntel Hotels Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Het doet ons goed te lezen dat u heeft genoten van het uitzicht. Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u ons hotel heel geschikt vindt voor een citytrip, dat u heerlijk heeft ontbeten en het interieur erg leuk vindt. Wij hopen dat u nogmaals bij ons verblijft in de toekomst. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 1 september 2019

Ontvangst was prima, zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer/badkamer was zeer net.
Onbijt is echt top, en je hebt een prachtig uitzicht. Het hotel is zeer goed gelegen, we konden met de watertaxi op restaurant. Sterk Team !! Blijft een top hotel.

Kamertip: Kamers met zicht op water een aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2019
Experience I, Guest Relations Manager van Inntel Hotels Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Het doet ons goed te lezen dat jullie een top verblijf hebben gehad. Fijn dat het team heeft bijgedragen aan jullie positieve ervaring. Bedankt voor uw recensie en hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 27 augustus 2019

2 dezelfde kamers geboekt maar toch verschil in kamers: totaal verschillend panorama, kleinere kamer en badkamer.
Volgens receptie zijn het wel degelijk dezelfde soort kamers.
In onze kamer was de badhanddoek niet echt proper.
Verder heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers en uitstekend ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2019
Experience I, Guest Relations Manager van Inntel Hotels Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Vriendelijke bedankt voor uw review. Het doet ons goed te lezen dat u de kamers prettig vond en dat u heeft genoten van het ontbijt. Wij vinden het fijn dat het team positief heeft bijgedragen aan uw ervaringen. Wij waarderen uw complimenten en feedback. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen bij een toekomstig bezoek aan Rotterdam. Met vriendelijke groet, Oscar - Guest Relations

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi verblijf voor de 3 dagen Rotterdam! Een aanrader! Goed ontbijt, prijs-kwaliteit, mooie verzorgde kamers, leuk concept met welness, dicht bij centrum, aanbod fietsen, parkeergelegenheid... voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2019
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad en waarderen het enorm dat u ons aanraad. Wij zien er naar uit u in de toekomst weer te begroeten. Met vriendelijke groet, Marjolein - Guest Relations