“Zeer comfortabel hotel met werelds uitzicht op Erasmusbrug!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Inntel Hotels Rotterdam Centre
Beoordeeld als nr. 14 van 53 hotels in Rotterdam
9 juli 2012 beoordeeld

Dit zal onze 4e keer zijn dat we overnacht hebben in dit hotel. Het is een modern hotel met (deze keer) zeer vriendelijke frontdesk medewerkster. Auto kan onder hotel geparkeerd worden, is beperkte ruimte en wel prijzig. Op loopafstand zit een grote parkeergarage. Het hotel heeft een gezellige bar/brasserie met goed betaalbare versnaperingen. Wij hebben een hotelkamer geboekt met werelds uitzicht op de Erasmusbrug! Mooie kamer zonder teveel poespas, fijne fauteuil om van het uitzicht te genieten. Goed bed, donzen dekbed. Door het hele hotel is er free wifi, ideaal! En dan het ontbijt; deze is zijn geld goed waard, veel variateit in brood en spijs, incl champagne, zalm en andere luxen! Enige minpuntje; de dag van uitchecken was de kamer al gedaan tijdens ons ontbijt, waarbij ik twijfels heb of de lakens zijn verschoond!

• Verbleef: Juli, 2012
Schrijf een beoordeling

24 juni 2012 beoordeeld

Had hier geboekt met een Bongobon, parking gereserveerd maar die was er niet toen we toekwamen auto op een parking in het centrum moeten zetten met de nodige kostprijs. Verwarming werkte niet (was in januari) in de kamer en de kamer was echt verouderd! Er stond een menukaart op de kamer maar toen we in het restaurant kwamen bleek dat de kaart al 6 maand oud was! Gaan klagen bij de receptie en toen hebben we een kamer gekregen in het vernieuwde deel het contrast kon niet groter!! Super mooie kamer met alle luxe! Onbijt was uitgebreid en lekker.

Kamertip: Vraag aub een kamer in het vernieuwde gedeelte!!!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2012, reisde met vrienden
RDMgr_InntelHotels, Front Office Manager van Inntel Hotels Rotterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2012

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor over uw verblijf bij Inntel Hotels Rotterdam Centre.

Ik wilde u graag nog informeren over de parkeergelegenheid bij het hotel. Helaas beschikt het hotel zelf maar over een beperkt aantal plaatsen direct onder het hotel. Deze zijn altijd tegen betaling, op basis van beschikbaarheid en dus ook niet te reserveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om teleurstelling en/of vertraging te voorkomen om direct in 1 van de dichtsbijzijnde "Erasmusbrug" parkeergarages te parkeren. Deze zijn op 2 minuten loopafstand van het hotel en qua kosten verschilt dit niet zo heel veel per 24 uur.

Afhankelijk van het type Bongo bon verblijft u in het Maasgebouw (City View en Waterfront kamers welke onze standaard kamertypes zijn) of in de Design Panorama toren (Panorama, Panorama Top en Hästens Junior suites). De uitstraling van de kamers tussen het Maasgebouw en de Panorama Toren is verschillend, ookal hebben we sinds januari dit jaar al een aantal aanpassingen in de Maasgebouw kamers gedaan en zullen er dit jaar nog een aantal volgen.

Nogmaals dank voor uw reactie en ik hoop u nogmaals in Inntel Hotels Rottedam Centre te verwelkomen.

Simone van der Veen
Rooms Division Manager
Inntel Hotels Rotterdam Centre

30 mei 2012 beoordeeld

De kamers zijn niet groot. Op dag aankomst een upgrade voor 15 euro gedaan naar kamer met zicht op water en koffie en thee voorzieiningen. Was niet echt bijzonder. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam! Champagne ontbijt netjes, voor ieder wat wils en regelmatig aanvulling. Ligging dichtbij Metro, ideaal. Naar de stad lopen is ook prima te doen.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met vrienden
24 april 2012 beoordeeld

Had via de site van het hotel geboekt, maar eenmaal ingecheckt bleek dat we 2 aparte bedden hadden. Receptie zei dat dat in de boekingsbevestiging moest staan, maar dat bleek niet het geval. Veranderde echter niets aan de situatie, voor dit type kamer was een tweepersoonsbed niet mogelijk. We konden wel 35 euro bijbetalen voor een andere kamer maar dat vonden we teveel, dus gingen we naar onze kamer. De tussendeur met een andere, vrije kamer stond open en dit bleek dezelfde kamer maar dan wel met tweepersoonsbed. Opnieuw naar de receptie gegaan om te vragen of we konden wisselen en uiteindelijk kon dat zonder bijbetaling. Welness area is goed, met mooi uitzicht, maar geen geschikte ruimte ter plaatse om om te kleden. Kun je dus beter op de hotelkamer doen. Ontbijt was goed, al vond ik de term Champagne-ontbijt wat overdreven als je een Duitse schuimwijn serveert. Maargoed, verder op zich een prima hotel om de stad te verkennen, zeer centraal gelegen en alles op loopafstand.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met een partner
5 april 2012 beoordeeld

Mooi hotel met prachtig uitzicht. Personeel was zeer vriendelijk en kamer was schoon. De locatie is perfect. Twee keer in dit hotel overnacht en beide keren was het top. Eerste keer met oud & nieuw met perfect uitzicht op het vuurwerk. Tweede keer mijn zus verrast voor haar verjaardag. Ook zij vond het hotel super. Kortom een aanrader!

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met vrienden
5 april 2012 beoordeeld

Op 9-10 en 11 maart bezocht ik samen met mijn zus dit hotel. Wij waren beiden buitengewoon verrast door de attente en zorgzame houding van al het personeel.
Hulpvaardig en vriendelijk, ook toen er een probleem met het eten was, werd dat snel en zeer correct opgelost.
Hierbij dus onze dank en complimenten aan het team. Wij komen zeker en graag nog eens terug.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met familie
28 december 2011 beoordeeld

Het is een leuk hotel. Maar helaas is nu voor de tweede keer de kamer niet beschikbaar na de inchecktijd van 3 uur. Dan kun of tegen betaling een duurdere kamer nemen of wachten. 1 keer kan ik begrijpen maar 2x kan geen toeval zijn.

Verbleef: December, 2011, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Stadsdriehoek
Rotterdam Marriott Hotel
nr. 7 van 53 in Rotterdam
1.474 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Inntel Hotels Rotterdam Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Inntel Hotels Rotterdam Centre

Adres: Leuvehaven 80, 3011EA Rotterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 zakenhotel in Rotterdam
Nr. 11 romantisch hotel in Rotterdam
Nr. 12 luxe hotel in Rotterdam
Prijsklasse: € 87 - € 187 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Inntel Hotels Rotterdam Centre 4*
Aantal kamers: 263
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Hotels.com, Booking.com, Expedia, Thomas Cook International AG, Hotel Booker B.V., Hotelopia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Inntel Hotels Rotterdam Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Inntel Hotels Rotterdam Centre Hotel Rotterdam
Golden Tulip Rotterdam Centre
Rotterdam Golden Tulip

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?