“kleine kamers, prima service”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Inntel Hotels Rotterdam Centre
Beoordeeld als nr. 14 van 53 hotels in Rotterdam
30 mei 2012 beoordeeld

De kamers zijn niet groot. Op dag aankomst een upgrade voor 15 euro gedaan naar kamer met zicht op water en koffie en thee voorzieiningen. Was niet echt bijzonder. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam! Champagne ontbijt netjes, voor ieder wat wils en regelmatig aanvulling. Ligging dichtbij Metro, ideaal. Naar de stad lopen is ook prima te doen.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

24 april 2012 beoordeeld

Had via de site van het hotel geboekt, maar eenmaal ingecheckt bleek dat we 2 aparte bedden hadden. Receptie zei dat dat in de boekingsbevestiging moest staan, maar dat bleek niet het geval. Veranderde echter niets aan de situatie, voor dit type kamer was een tweepersoonsbed niet mogelijk. We konden wel 35 euro bijbetalen voor een andere kamer maar dat vonden we teveel, dus gingen we naar onze kamer. De tussendeur met een andere, vrije kamer stond open en dit bleek dezelfde kamer maar dan wel met tweepersoonsbed. Opnieuw naar de receptie gegaan om te vragen of we konden wisselen en uiteindelijk kon dat zonder bijbetaling. Welness area is goed, met mooi uitzicht, maar geen geschikte ruimte ter plaatse om om te kleden. Kun je dus beter op de hotelkamer doen. Ontbijt was goed, al vond ik de term Champagne-ontbijt wat overdreven als je een Duitse schuimwijn serveert. Maargoed, verder op zich een prima hotel om de stad te verkennen, zeer centraal gelegen en alles op loopafstand.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met een partner
5 april 2012 beoordeeld

Mooi hotel met prachtig uitzicht. Personeel was zeer vriendelijk en kamer was schoon. De locatie is perfect. Twee keer in dit hotel overnacht en beide keren was het top. Eerste keer met oud & nieuw met perfect uitzicht op het vuurwerk. Tweede keer mijn zus verrast voor haar verjaardag. Ook zij vond het hotel super. Kortom een aanrader!

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met vrienden
5 april 2012 beoordeeld

Op 9-10 en 11 maart bezocht ik samen met mijn zus dit hotel. Wij waren beiden buitengewoon verrast door de attente en zorgzame houding van al het personeel.
Hulpvaardig en vriendelijk, ook toen er een probleem met het eten was, werd dat snel en zeer correct opgelost.
Hierbij dus onze dank en complimenten aan het team. Wij komen zeker en graag nog eens terug.

• Verbleef: Maart, 2012, reisde met familie
28 december 2011 beoordeeld

Het is een leuk hotel. Maar helaas is nu voor de tweede keer de kamer niet beschikbaar na de inchecktijd van 3 uur. Dan kun of tegen betaling een duurdere kamer nemen of wachten. 1 keer kan ik begrijpen maar 2x kan geen toeval zijn.

Verbleef: December, 2011, reisde alleen
23 november 2011 beoordeeld

Wij hadden het You'll be surprised arrangement, met een city view kamer. Deze was netjes en is niets op aan te merken. We kregen hierbij ook een nuttig en origineel cadeautje. De bar is ook leuk om 's avonds nog even te borrelen.
We waren er om 13u maar konden toen al inchecken (ipv om 15u), wat heel prettig was.
Het water in het zwembad was aan de koude kant. Sauna en stoombad zijn klein maar netjes.
Prima en uitgebreid ontbijt: diverse soorten luxe broodjes en beleg, verschillende verse sappen, yoghurt/kwark met toebehoren. We hebben alleen de champagne gemist, maar dat vonden we niet zo erg.
Loopafstand naar de stad is ook ideaal, je bent er in 5-10 minuten.

• Verbleef: November, 2011, reisde met vrienden
9 juli 2011 beoordeeld

Ter gelegenheid van een feestje hadden we een "verwen arragement" via Hotel Specials geboekt bij Inntel in Rotterdam. Omdat één van ons al vroeg op werk moest zijn, hadden we gekozen voor dit nabij het werk gelegen hotel. We werden prettig ontvangen met een lorigineel cadeautje. De kamer was helemaal goed, schoon en met een prima werkende airco, wat wel nodig was bij een kamer op het westen. De isolatie was prima, want er was vrijwel niets te horen van de drukke verkeersweg onder ons. Voordat we vertrokken genoten we van een prima ontbijt. Een minpuntje was de dure parkeerplaats die nogal ver van de ingang lag en de wegens verbouwing voor auto's vrijwel ontoegankelijke entree, die regelmatig door bouwverkeer geblokkeerd was.

• Verbleef: Juni, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Stadsdriehoek
Rotterdam Marriott Hotel
nr. 7 van 53 in Rotterdam
1.470 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Inntel Hotels Rotterdam Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Inntel Hotels Rotterdam Centre

Adres: Leuvehaven 80, 3011EA Rotterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 zakenhotel in Rotterdam
Nr. 11 romantisch hotel in Rotterdam
Nr. 12 luxe hotel in Rotterdam
Prijsklasse: € 86 - € 185 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Inntel Hotels Rotterdam Centre 4*
Aantal kamers: 263
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Hotels.com, Booking.com, Expedia, Thomas Cook International AG, Hotel Booker B.V., 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Inntel Hotels Rotterdam Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Inntel Hotels Rotterdam Centre Hotel Rotterdam
Golden Tulip Rotterdam Centre
Rotterdam Golden Tulip

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?