Inntel Hotels Rotterdam Centre
  • Zwembad
Novotel Rotterdam Brainpark(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

nhow Rotterdam(Rotterdam)
Hotel New York(Rotterdam)
Rotterdam Marriott Hotel(Rotterdam)
  • Restaurant
SS Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

• Gratis parkeren
Hilton Rotterdam(Rotterdam)
Agoda.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 195 per nacht.

24 april 2012 beoordeeld

Had via de site van het hotel geboekt, maar eenmaal ingecheckt bleek dat we 2 aparte bedden hadden. Receptie zei dat dat in de boekingsbevestiging moest staan, maar dat bleek niet het geval. Veranderde echter niets aan de situatie, voor dit type kamer was een tweepersoonsbed niet mogelijk. We konden wel 35 euro bijbetalen voor een andere kamer maar dat vonden we teveel, dus gingen we naar onze kamer. De tussendeur met een andere, vrije kamer stond open en dit bleek dezelfde kamer maar dan wel met tweepersoonsbed. Opnieuw naar de receptie gegaan om te vragen of we konden wisselen en uiteindelijk kon dat zonder bijbetaling. Welness area is goed, met mooi uitzicht, maar geen geschikte ruimte ter plaatse om om te kleden. Kun je dus beter op de hotelkamer doen. Ontbijt was goed, al vond ik de term Champagne-ontbijt wat overdreven als je een Duitse schuimwijn serveert. Maargoed, verder op zich een prima hotel om de stad te verkennen, zeer centraal gelegen en alles op loopafstand.

• Verbleef: maart 2012, reisde met een partner
5 april 2012 beoordeeld

Mooi hotel met prachtig uitzicht. Personeel was zeer vriendelijk en kamer was schoon. De locatie is perfect. Twee keer in dit hotel overnacht en beide keren was het top. Eerste keer met oud & nieuw met perfect uitzicht op het vuurwerk. Tweede keer mijn zus verrast voor haar verjaardag. Ook zij vond het hotel super. Kortom een aanrader!

• Verbleef: maart 2012, reisde met vrienden
5 april 2012 beoordeeld

Op 9-10 en 11 maart bezocht ik samen met mijn zus dit hotel. Wij waren beiden buitengewoon verrast door de attente en zorgzame houding van al het personeel.
Hulpvaardig en vriendelijk, ook toen er een probleem met het eten was, werd dat snel en zeer correct opgelost.
Hierbij dus onze dank en complimenten aan het team. Wij komen zeker en graag nog eens terug.

• Verbleef: maart 2012, reisde met familie
28 december 2011 beoordeeld

Het is een leuk hotel. Maar helaas is nu voor de tweede keer de kamer niet beschikbaar na de inchecktijd van 3 uur. Dan kun of tegen betaling een duurdere kamer nemen of wachten. 1 keer kan ik begrijpen maar 2x kan geen toeval zijn.

Verbleef: december 2011, reisde alleen
23 november 2011 beoordeeld

Wij hadden het You'll be surprised arrangement, met een city view kamer. Deze was netjes en is niets op aan te merken. We kregen hierbij ook een nuttig en origineel cadeautje. De bar is ook leuk om 's avonds nog even te borrelen.
We waren er om 13u maar konden toen al inchecken (ipv om 15u), wat heel prettig was.
Het water in het zwembad was aan de koude kant. Sauna en stoombad zijn klein maar netjes.
Prima en uitgebreid ontbijt: diverse soorten luxe broodjes en beleg, verschillende verse sappen, yoghurt/kwark met toebehoren. We hebben alleen de champagne gemist, maar dat vonden we niet zo erg.
Loopafstand naar de stad is ook ideaal, je bent er in 5-10 minuten.

• Verbleef: november 2011, reisde met vrienden