“Prachtige architectuur + gaaf interieur”
Beoordeling van Huis Sonneveld

Huis Sonneveld
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 33,98*
Vanaf
Privétour: wandeling door Rotterdam en rondvaart ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 164 dingen om te doen in Rotterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must voor architectuurliefhebbers, deze in 1933 gebouwde woning. Het interieur met meubels en accessoires is nog grotendeels authentiek. Bauhaus in Rotterdam (min of meer).

Datum van activiteit: mei 2018

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het Nieuwe Instituut zijn we naar Huis Sonneveld gegaan. We namen de audiotour wat zeker een aanrader is. Veel informatie over de familie en natuurlijk het huis. Erg leuk om te zien!! Alsof je in een tijdcapsule stapt.

Datum van activiteit: mei 2018
17 mei 2018 beoordeeld

Wat vooruitstrevend is deze prachtige villa met snufjes waarvan we in 2018 nog altijd kunnen dromen. Sowieso is het leuk om de bescheiden rijkdom van de vorige bewoners te bekijken en daarbij even weg te dromen hoe het er toen aan toe ging.

Datum van activiteit: april 2018
30 april 2018 beoordeeld

Leuke bezigheid voor cultuur en kunst liefhebbers. Gelegen in het cultuurgedeelte van Rotterdam vlak bij de kunsthal

Datum van activiteit: juli 2017
Bekijk meer beoordelingen
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit leuk! Wij zijn sowieso dol op dit soort dingen en in Huis Sonneveld voel je de sfeer en zie je er mensen in je gedachten leven in de jaren ‘30. Staat in de buurt van vele musea, dus als je een culturele dag hebt, deze zeker meepakken.

Datum van activiteit: april 2018

Reizigers die Huis Sonneveld bekeken, bekeken ook

In Huis Sonneveld geweest? Deel je ervaringen!