“Prima eetcafe”

Eetcafe Opa
Geclassificeerd als nr. 155 van 1.070 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans, Nederlands
11 april 2017 beoordeeld

Eetcafe Opa is een gezellig eetcafe. Het is er nooit rustig, soms een beetje rumourig en altijd gezellig. Het eten is prima en van een redelijk prijs. De bediening is vlot en vriendelijk.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Eetcafe Opa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 maart 2017 beoordeeld

Met 5 personen hier gegeten, hamburgers en biefstuk. Eten is niet heel bijzonder. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet in balans. Bediening is zakelijk, niet vriendelijk.

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin in dit gezellige eetcafé geluncht.
Kwaliteit voor een lage prijs. Heerlijk!!!!!

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit eetcafe. Kwaliteit was beter dan verwacht voor een eetcafe. Lekker speciaalbiertje erbij. Voorgerecht (plankje met kleine hapjes voor 2 personen) was vrij duur in verhouding tot het hoofdgerecht. In ieder geval een aanrader.

9 februari 2017 beoordeeld

Wie ooit bij opa is geweest, weet dat het eigenlijk altijd druk is. Opa bestaat al een poosje en is nog steeds in trek. Het publiek varieert van jong (soms zelfs héél jong) tot oud, zakelijk en privé, een snelle hap tot uitgebreid dineren. De drukte zorgt voor instant gezelligheid.

Met een fles bubbels op tafel en vrolijke bediening, kan er vrij weinig meer fout gaan. Als voorgerecht de Carpaccio met spekjes, pesto en Capteinkaas. De pesto overheerst het vlees een tikje, maar hij is bijzonder lekker.
Als hoofdgerecht de Seafood Bucket, met heel heel veel knoflook. Wat kan ik er eens van zeggen, ik ben er dol op. Malse garnalen, kokkels, dikke krokante frieten en aïoli.
We wagen ons aan de zelfgemaakte Snickers en die zijn toch wel het hoogtepunt van de avond. Sticky, zoet, maar niet too much.

Wij hebben de avond verlaten met een intens gelukkig gevoel en komen binnenkort gewoon weer terug.

Reizigers die Eetcafe Opa bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Eetcafe Opa geweest? Deel je ervaringen!