“Goede kwaliteit eten in een mooi eetcafe”
Beoordeling van Eetcafe Opa

Eetcafe Opa
Geclassificeerd als nr. 147 van 1.069 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans, Nederlands
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit eetcafe. Kwaliteit was beter dan verwacht voor een eetcafe. Lekker speciaalbiertje erbij. Voorgerecht (plankje met kleine hapjes voor 2 personen) was vrij duur in verhouding tot het hoofdgerecht. In ieder geval een aanrader.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Eetcafe Opa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 februari 2017 beoordeeld

Wie ooit bij opa is geweest, weet dat het eigenlijk altijd druk is. Opa bestaat al een poosje en is nog steeds in trek. Het publiek varieert van jong (soms zelfs héél jong) tot oud, zakelijk en privé, een snelle hap tot uitgebreid dineren. De drukte zorgt voor instant gezelligheid.

Met een fles bubbels op tafel en vrolijke bediening, kan er vrij weinig meer fout gaan. Als voorgerecht de Carpaccio met spekjes, pesto en Capteinkaas. De pesto overheerst het vlees een tikje, maar hij is bijzonder lekker.
Als hoofdgerecht de Seafood Bucket, met heel heel veel knoflook. Wat kan ik er eens van zeggen, ik ben er dol op. Malse garnalen, kokkels, dikke krokante frieten en aïoli.
We wagen ons aan de zelfgemaakte Snickers en die zijn toch wel het hoogtepunt van de avond. Sticky, zoet, maar niet too much.

Wij hebben de avond verlaten met een intens gelukkig gevoel en komen binnenkort gewoon weer terug.

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op maandag avond zag het er gezellig uit bij Opa. Daarom binnen gelopen.
Lekker gegeten, voor Opa's weckpotjes. 3 Kleine potjes met sla zalm, makreel en garnalen. Hoofdgerecht een emmertje vol met zeevruchten gamba's, rivierkreeft, mosselen en vongole met een pepertje bereidt. Daarnaast lekker gebakken verse friet.
Enige opmerking de meeste vongole schelpen waren leeg.

Gezellig eetcafé met aardige bediening

11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine keuze grote kwaliteit plaats
Meer eetcafé dan restaurant prima bediening en sfeer'vvvcvvb hal g gas hoorns dissel Uzelf en jaah Oslo Ka el Koz fl La el Ka al pa al La cm MC

20 december 2016 beoordeeld

Een leuk cafe met een plezierige informele uitstraling.
Maar als ik hier terugkom is het voor een biertje met een bitterbal, want het eten was niet echt geweldig.
De saté was aan de droge kant en de ribeye wel heel simpel met wat lauwe broccoli ( dat heet op de kaart veelbelovend" dagverse groenten")

Reizigers die Eetcafe Opa bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Eetcafe Opa geweest? Deel je ervaringen!