“gezellig etablissement en goed eten”
Beoordeling van Eetcafe Opa

Eetcafe Opa
Geclassificeerd als nr. 147 van 1.069 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans, Nederlands
10 november 2016 beoordeeld

Drukke zaak met veel rumoer, maar niet storend. Vriendelijke en snelle bediening en prima eten...aanrader

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Eetcafe Opa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 oktober 2016 beoordeeld

Een paar wijntjes gedronken aan de bar, dus over het eten kan ik helaas niks zeggen. Het was er gezellig druk, vriendelijke bediening , mooi ingericht, ... Leuk adresje!

26 oktober 2016 beoordeeld

Café Opa biedt niet zoveel ruimte aan vrij veel gasten die heerlijk eten voorgeschoteld krijgen in vrij korte tijd. Eten is goed, bezoek waard.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige gerechten met heerlijk pure smaken. Frisse presentatie. Gezellig kader, zowel binnen als buiten. Vlotte bediening.

4 augustus 2016 beoordeeld

We namen de optie van alles een beetje. Dat kwam op een torentje. Het zag er lekker uit, maar alles was niet meer zo warm wat heel erg spijtig was. Ze hadden beter de kommetjes voor verwarmd. Ik had er graag nog de zalm bij gezien ipv de kip.

Reizigers die Eetcafe Opa bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Eetcafe Opa geweest? Deel je ervaringen!