“Leuke zaak!”
Beoordeling van Eetcafe Opa

Eetcafe Opa
Reserveren met
Eetcafe Opa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 190 van 1.304 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans, Nederlands
30 oktober 2016 beoordeeld

Een paar wijntjes gedronken aan de bar, dus over het eten kan ik helaas niks zeggen. Het was er gezellig druk, vriendelijke bediening , mooi ingericht, ... Leuk adresje!

Datum van bezoek: oktober 2016

26 oktober 2016 beoordeeld

Café Opa biedt niet zoveel ruimte aan vrij veel gasten die heerlijk eten voorgeschoteld krijgen in vrij korte tijd. Eten is goed, bezoek waard.

Datum van bezoek: februari 2016
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige gerechten met heerlijk pure smaken. Frisse presentatie. Gezellig kader, zowel binnen als buiten. Vlotte bediening.

Datum van bezoek: september 2015
4 augustus 2016 beoordeeld

We namen de optie van alles een beetje. Dat kwam op een torentje. Het zag er lekker uit, maar alles was niet meer zo warm wat heel erg spijtig was. Ze hadden beter de kommetjes voor verwarmd. Ik had er graag nog de zalm bij gezien ipv de kip.

Datum van bezoek: augustus 2016
1 augustus 2016 beoordeeld

Bij Opa is het altijd gezellig, bediening altijd vriendelijk. Deze keer koos ik voor de hamburger, heerlijk vlees met een goede saus en gekarameliseerde uitjes. Ook goede patat met schil. Als nagerechts vanille ijs met hot fudge. Geserveerd in een wekpotje, waardoor het wat lastig te eten was (de fudge was hard geworden), maar dit deed niets af aan de smaak. Al met al blijft Opa wat mij betreft een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Eetcafe Opa bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Eetcafe Opa geweest? Deel je ervaringen!