“Hele mooie plek voor goede feesten”
Beoordeling van Ahoy

Ahoy
Geclassificeerd als nr. 29 van 163 dingen om te doen in Rotterdam
Attractiegegevens
3 september 2018 beoordeeld

Ben hier al een paar keer geweest voor verschillende evenementen. Blijft een top locatie lekker ruim en alles tot in de puntjes geregeld. Houden zo!

Datum van activiteit: februari 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

heel mooi gelegen buiten rotterdam is de ahoy goed bereikbaar met het openbaar vervoer ( metro ) aansluiten is er en winkelcentrum

Datum van activiteit: april 2018
6 juli 2018 beoordeeld

We hebben met onze kinderen een concert van Queen en Adam Lambert bijgewoond in Ahoy. Het was ons eerste bezoek. We waren onder de indruk van de uitstekende organisatie. Zowel bij het naar binnen als het naar buiten gaan verliep alles soepel. De zaal is mooi en we konden alles goed zien.

28 juni 2018 beoordeeld

Het was een super ervaring voor onze Belgische meisjes dat ze hier een wedstrijd konden meemaken. Zeer goed georganiseerd wel dure inkom, drankjes en parking. Prima met de metro vanuit de stad te bereiken.

Bekijk meer beoordelingen
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was nog nooit in Ahoy geweest en ik was verbaasd wat ik aantrof. Wat een oude zooi zeg het was net of ik terug de tijd in ging. De horeca was erg slecht de zaal er om heen wel prima. Goed geluid en zich en een fantastische Arcade Fire.

Datum van activiteit: juni 2018

Reizigers die Ahoy bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Ahoy geweest? Deel je ervaringen!