“nacht van orange”

Ahoy
Geclassificeerd als nr. 28 van 162 dingen om te doen in Rotterdam
Attractiegegevens
27 augustus 2018 beoordeeld

heel mooi gelegen buiten rotterdam is de ahoy goed bereikbaar met het openbaar vervoer ( metro ) aansluiten is er en winkelcentrum

Datum van activiteit: april 2018

6 juli 2018 beoordeeld

We hebben met onze kinderen een concert van Queen en Adam Lambert bijgewoond in Ahoy. Het was ons eerste bezoek. We waren onder de indruk van de uitstekende organisatie. Zowel bij het naar binnen als het naar buiten gaan verliep alles soepel. De zaal is mooi en we konden alles goed zien.

28 juni 2018 beoordeeld

Het was een super ervaring voor onze Belgische meisjes dat ze hier een wedstrijd konden meemaken. Zeer goed georganiseerd wel dure inkom, drankjes en parking. Prima met de metro vanuit de stad te bereiken.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was nog nooit in Ahoy geweest en ik was verbaasd wat ik aantrof. Wat een oude zooi zeg het was net of ik terug de tijd in ging. De horeca was erg slecht de zaal er om heen wel prima. Goed geluid en zich en een fantastische Arcade Fire.

Bekijk meer beoordelingen
30 mei 2018 beoordeeld

In oktober was ik hier voor het concert van Andre Hazes jr. Normaal vind ik parkeren niet echt handig bij Ahoy omdat je na het concert vaak lang in de rij staat met je auto. Dit keer zijn we met een busje gegaan en hebben ons voor de deur af laten zetten, echt top!. Ik blijf de akoustiek in Ahoy heel goed vinden en kom hier graag. Omdat ik in het midden van het land woon ga ik normal liever naar Amsterdam maar dat is simpelweg vanwege de reistijd. Verder echt een geode locatie voor een concert.

Datum van activiteit: oktober 2017

Reizigers die Ahoy bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Ahoy geweest? Deel je ervaringen!