Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
nacht van orange

heel mooi gelegen buiten rotterdam is de ahoy goed bereikbaar met het openbaar vervoer ( metro ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2018
148lucv
Tienen, België
Perfecte organisatie

We hebben met onze kinderen een concert van Queen en Adam Lambert bijgewoond in Ahoy. Het was ons ... meer lezen

Beoordeeld op 6 juli 2018

Meer info
vanaf US$ 11,53
Meer info
Beoordeeld op 9 april 2018

Hier tijdens de Vrienden van Amstel geweest.
Schitterend opgebouwd en overal zicht op! Wij hadden veldkaarten en hebben niks gemist! Wat een show, schitterend.
Geen grote rijen tijdens binnenkomst en meteen door kunnen lopen.
Munten gekocht en dan denk je klaar te zijn....helaas niet. Er wordt niet met halve munten etc gewerkt dus bij sommige bestellingen had je toch nog contant geld nodig.
Niet prettig!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 27 maart 2018

Je verwacht bij een dergelijke gelegenheid dat er voldoende mogelijkheden zijn om wat te eten. en dus meer dan één snackkraam. Heel slecht. Na afloop van het concert was er nog maar één kraam open waar je nog wat te drinken kon halen. En ook deze ging binnen 5 min dicht. Echt waardeloos.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 1 maart 2018 via mobiele applicatie

We hadden kaartjes voor de zaterdag. Dus veel wedstrijden al gespeeld. Er was een dubbelspel en daarna speelde Godin tegen Dimitov. Begin 2de set kreeg Godin bal in zijn oog. Roger Federer heeft met zijn coach staan in te spelen.
Op zondag hebben we thuis naar de finale gekeken. Mooie wedstrijd van Federer.

Beoordeeld op 26 februari 2018

drinkbekers en etensresten( servetten en schaaltjes) worden op de grond gegooid . geen afvalbakken in de buurt in de zaal (enkel bij de deur) voor de rokers is wel een ruimte voorbehouden (niet de straat op)

Beoordeeld op 16 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat is dit toch een geweldig toernooi en prima georganiseerd. Echt gaaf om dan ook nog de nieuwe nummer 1 aan het werk te zien op deze 45ste editie.