“Fijne concerthal”

Ahoy
Geclassificeerd als nr. 26 van 212 dingen om te doen in Rotterdam
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

In oktober was ik hier voor het concert van Andre Hazes jr. Normaal vind ik parkeren niet echt handig bij Ahoy omdat je na het concert vaak lang in de rij staat met je auto. Dit keer zijn we met een busje gegaan en hebben ons voor de deur af laten zetten, echt top!. Ik blijf de akoustiek in Ahoy heel goed vinden en kom hier graag. Omdat ik in het midden van het land woon ga ik normal liever naar Amsterdam maar dat is simpelweg vanwege de reistijd. Verder echt een geode locatie voor een concert.

9 april 2018 beoordeeld

Hier tijdens de Vrienden van Amstel geweest.
Schitterend opgebouwd en overal zicht op! Wij hadden veldkaarten en hebben niks gemist! Wat een show, schitterend.
Geen grote rijen tijdens binnenkomst en meteen door kunnen lopen.
Munten gekocht en dan denk je klaar te zijn....helaas niet. Er wordt niet met halve munten etc gewerkt dus bij sommige bestellingen had je toch nog contant geld nodig.
Niet prettig!

27 maart 2018 beoordeeld

Je verwacht bij een dergelijke gelegenheid dat er voldoende mogelijkheden zijn om wat te eten. en dus meer dan één snackkraam. Heel slecht. Na afloop van het concert was er nog maar één kraam open waar je nog wat te drinken kon halen. En ook deze ging binnen 5 min dicht. Echt waardeloos.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden kaartjes voor de zaterdag. Dus veel wedstrijden al gespeeld. Er was een dubbelspel en daarna speelde Godin tegen Dimitov. Begin 2de set kreeg Godin bal in zijn oog. Roger Federer heeft met zijn coach staan in te spelen.
Op zondag hebben we thuis naar de finale gekeken. Mooie wedstrijd van Federer.

Bekijk meer beoordelingen
26 februari 2018 beoordeeld

drinkbekers en etensresten( servetten en schaaltjes) worden op de grond gegooid . geen afvalbakken in de buurt in de zaal (enkel bij de deur) voor de rokers is wel een ruimte voorbehouden (niet de straat op)

Reizigers die Ahoy bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Ahoy geweest? Deel je ervaringen!