Beoordeeld op 20 juli 2018

Onthaal: humeurige dame, kille ontvangst
Kamer: ruime vierpersoonskamer, mini badkamer, netjes, sobere inrichting (ongezellig vind ik persoonlijk), afwerking niet gedetailleerd afgewerkt
Ontbijt: prima ontbijt, gevarieerd, alsnog werd de dame vriendelijk en behulpzaam
Check-out: idem als onthaal, totaal ongeïnteresseerd
Extra info: achter het hotel een zeer ruime tuin, helaas helemaal verwilderd en niet opgeruimd (oa bergen sigarettenpeuken, oud sanitair dat er rond slingert etc)
Prijs/kwaliteit te duur.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk onthaal aan receptie ook was er een ruime keuze bij het ontbijt. Verzorgde kamers. Op een 10 min lopen van het centrum maar met deskundige uitleg van de dame aan de receptie waren we direct aan de winkelstraten en bezienswaardigheden.Het hotel biedt mits betaling gelegenheid tot parking op 100 m afstand in overdekte parking

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018

Erg fijn en gemoedelijk hotel. Uitstekende hotelkamer met mooi bed en erg fijne kamer. Omgeving is rustig en vandaar uit loop je zo makkelijk naar de stad en ben je van de Erasmusbrug zo in de stad en in het uitgaanscentrum van Rotterdam. Als je niet goed ter been bent, dan is er nog altijd het openbaar vervoer. De straat grenst wel aan een volksbuurt winkelstraat. Dat is voor een plattelander wel even wennen. De mensen zijn wel erg vriendelijk.

Kamertip: Kamer 108 was erg rustig aan de achterzijde gelegen en erg comfortabel te noemen.
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 november 2017

De kamer was niet groot maar wel alles aanwezig wat je mag verwachten.Er zaten wat vlekken op de vloerbedekking.We kregen een flesje wijn op de kamer geserveerd(jammer dat de wijn niet koud was).Op loopafstand van het station.
Het ontbijt was erg lekker en goed. Voldoende keuze en goede kwaliteit.

Kamertip: ik had een standaard kamer dus klein maar compleet
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Nog net niet vervallen, heeft zijn beste tijd gehad uitstraling. Beetje gribus en goedkope uitstraling. Gangen zijn een doolhof van smalle gangetjes en veel deuren en trapjes. Stijle trap naar boven. Ouderwetse aankleding, vlekken in t tapijt.

Het op de site beloofde grote twee persoonsbed bleek een twijfelaar te zijn. Dat is volgens hen normaal voor een 2 persoons kamer.

Hoewel het een rookvrij hotel is rook het er steeds naar sigaretten rook op de gangen.

Personeel had vriendelijker gekund.
Voor ons geen aanrader, we zijn einde van de avond ook vertrokken

Datum van verblijf: oktober 2017