Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om Nederlands Fotomuseum te ontdekken
Beoordeeld op 10 juli 2020 via mobiele applicatie

Behulpzaam personeel, museum oninteressant en links. Prijs is bezoek niet waard.
Geen interessante foto’s.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

Interessante tentoonstelling bezocht van fotograaf Anaïs López met als titel 'De Migrant.' Hierin volg je het levensverhaal van Myna; een spreeuw uit Indonesië en alle dingen die de vogel in haar leven meemaakt. Erg indrukwekkend. Daarnaast was de rest van de collectie ook zeer de moeite waard om te aanschouwen.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 22 februari 2020

Interessante tentoonstelling op dit moment van Eddy Posthuma de Boer in het Fotomuseum dat naast het Kunstmuseum Den Haag ligt. Erg mooie foto's en voor ons zeer herkenbaar. Wij hebben ons bezoek gecombineerd met een bezoek aan het Kunstmuseum.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Bezocht met kleinzoon (15). We verwachtten ideeën op te doen voor de foto hobby, maar daar is dit museum niet in de eerste plaats voor bedoeld. Wel om een overzicht te geven van een kleine 150 jaar Nederlandse topfotografen.
Veel tijdsbeelden, door de ogen van de fotograaf.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020

Het Nederlands fotomuseum zit op een centrale plek op de 'kop van Zuid' en is op vele manieren goed te bereiken.Entree geeft je al een uitnodigend gevoel (leuk, modern ).
Museum zelf is lekker ruim en heeft een beetje de sfeer van de Kunsthal te Rotterdam.
Personeel is erg vriendelijk en service gericht.Tevens is er een eveneens moderne en leuke koffiebar waar van alles verkrijgbaar is.

Datum van activiteit: januari 2020