Vandaag geopend: Gesloten

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rotterdam
vanaf US$ 15,86
vanaf US$ 11,66
vanaf US$ 13,65
vanaf US$ 11,36
Beoordeeld op 9 september 2019

Gisteren, tijdens de Wereldhavendagen, het fotomuseum bezocht. De tentoonstelling van de foto's van Ed van der Elsken waren geweldig en deze deden oude tijden herleven. Een geweldige fotograaf met mooie plaatjes en een grote diversiteit aan onderwerpen. Heel leuk om weer eens terug te zien.
Dat oude tijden herleefden was te zien op de terugreis. Een demonstratie tegen het het huidige milieu en voor duurzaamheid. Zo liepen we veertig jaar geleden ook. Is er iets veranderd? Nee het is alleen maar slechter geworden. Terug naar het fotomuseum. Dit ervaarden wij heel positief.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vandaag de tentoonstelling van Ed van der Elsken bezocht. Mooi ingedeeld en indrukwekkende diavoorstelling (de laagste etage, krijg je koptelefoon en word je een zaal ingeleid. Voorstelling duurt ong. 15min) erg aardig personeel, het was deze zaterdag wel erg druk!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

het was lastig om de juiste route te blijven volgen.De foto's op zich waren wel mooi en de presentatie'van de dia's in heel gemakkelijke stoelen was bijzonder en hield de aandacht goed vast.

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

De expositie van Ed vd Elsken hier bekeken en is meer dan de moeite waard. De dia voorstelling is de kelder is 'n uitstekend begin om alle foto's te bekijken. Zeker op deze snikhete dag want het was er heerlijk koel.
Echt 'n aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
elinerodenburg, Stagiaire Marketing van Nederlands Fotomuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Beste Mkunnen,
Hartelijk dank nog voor je recensie en komst. Wij vinden dit erg leuk om te horen, ook de dia show met muziek vinden wij ook erg leuk en mag zeker niet ontbreken bij een bezoek. Wij hopen je snel nog te zien.

Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Geweldige tentoonstelling van Ed van der Elsken. Prachtig werk van hem.
De ‘parade film’ is subliem. Een lust voor het oog.
Jammer dat er wel heel veel erg bekend werk hangt, terwijl het oeuvre zo enorm groot is!

Datum van activiteit: juli 2019
elinerodenburg, Stagiaire Marketing van Nederlands Fotomuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Marten,
Bedankt voor uw recensie en komst. Met onze huidige tentoonstelling: Lust for Life - Ed van der Elsken in kleur, hebben wij al zijn kleuren dia's gered van schimmel. Vandaar dat dit werk nu te zien is, helaas dat u het allemaal al gezien heeft. Wij vinden het wel leuk om te horen dat de tentoonstelling fijn was, onze collega’s doen altijd weer hun uiterst best om iets moois neer te zetten. Wij hopen u in ieder geval weer snel weer te zien.