“Mooi huis. Tentoonstelling vonden wij niet aansprekend.”
Beoordeling van Chabot Museum

Chabot Museum
Van te voren boeken
Meer info
US$ 59,50*
Vanaf
Privétour: wandeling door Rotterdam en rondvaart door de haven
Meer info
US$ 13,22*
Vanaf
Rotterdam Welcome Card Including 1, 2 or 3 Days Public Transport
Geclassificeerd als nr. 71 van 199 dingen om te doen in Rotterdam
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
12 augustus 2017 beoordeeld

Mooi huis. Tentoonstelling vonden wij niet aansprekend.

Tentoonstelling; INLEVEN / INLIJVEN - MARJOLIJN VAN DEN ASSEM ONTMOET HENK CHABOT vonden wij niet aansprekend.

Het huis vonden wij wel een bezichtiging waard.

Wij zijn (gelukkig) in bezit van museumkaart en daarmee loop je ook makkelijk ook dit soort plekken in.

26 mei 2017 beoordeeld

Mooi gebouw,vriendelijke ontvangst het werk van Henk Chabot staat op verschillende verdiepingen wat wij wel aardig vonden

28 november 2016 beoordeeld

Het mooiste van dit museum is de buitenkant. De binnenzijde is helemaal leeg en er is buiten de collectie niets meer te zien wat aan de gloriedagen van deze villa herinnerd.
Dus als je gaat, ga dan voor de collectie want verder is er niets te zien.

De Bauhaus tentoonstelling was ook teleurstellend trouwens.

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kleinschalige museum expiseert schilderijen van de schilder Hendrik Chabot.
Meerdere malen per jaar zijn er mooi verzorgde tentoonstellingen met diverse malen een andere toon.
De villa is geweldig om te zien en zeer de moeite waard voor architecten.
In de basement wordt meestal een film vertoond.
Het kost niet veel tijd om hier even naar binnen te lopen.

12 augustus 2016 beoordeeld

Werken van Chabot en tijdgenoten. Museum ligt tegenover Boijmans en vlakbij Kunsthal. Vond het niet spectaculair. Hoog bejaarde vrijwilligsters houden wel overdreven veel toezicht op bezoekers.

Reizigers die Chabot Museum bekeken, bekeken ook

In Chabot Museum geweest? Deel je ervaringen!