kuipers1990

Fantastisch hotel met moois ligging. Goede service. Wat aan de prijzige kant maar je krijgt er wel veel voor terug.

Beoordeling van Hotel Nhow Rotterdam
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Mooi hotel met goede ligging. Wel aan de prijzige kant maar dit staat zeker in verhouding met wat je er voor terug krijgt. Vriendelijk personeel en goed ontbijt.
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste kuipers1990,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij nhow Rotterdam en de mooie beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, waarbij u heeft genoten van de service, ligging en het ontbijt van het hotel. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te verwelkomen bij nhow Rotterdam!

Kayleigh | Guest Relations
  • ZenHotels.com
1.8 km van Hotel Nhow Rotterdam
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2024

Het hotel moet de uitstraling hebben van een modernistisch gebouw. Helaas heeft het erg hard onderhoud nodig. De liften zijn aftands, de badkamermeubels zijn erg beschadigd, de limanaatvloeren zijn kapot en de gordijnen hangen aan een paar haken.
Het ontbijt is beperkt en laat een woke indruk achter, waardoor de keuzevrijheid beperkt is.
Kort en goed; het hotel is het geld niet waard.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
nhow hotel Rotterdam, Guest Services / Front Office van Hotel Nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Dear Michiel,

Thank you for sharing your feedback with us about your stay at nhow Rotterdam.

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your time with us.

We are truly sorry, to hear that ,you found the breakfast options limited and that your overall impression of the hotel did not meet your expectations.

Your feedback regarding the condition of our facilities are concerning, and we will be addressing these issue promptly to ensure that our guests enjoy a comfortable and enjoyable stay.

We take great pride in providing our guest with a modern and welcoming atmosphere, and we regret that we fell short og this standard during your visit. Your feedback is invaluable to us as we strive to continuously improve our services and facilities.

Once again, thank you for your stay with us and we hope you will give us a chance to exceed your expectations in a future.

Kind regards,

nhow Rotterdam.

Beoordeeld op 29 april 2024

Korte reis, moest op tijd in Rotterdam zijn om mijn cruise te halen. En dat is uitstekend gelukt. Alles in de buurt dus‼️✨️

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
nhow hotel Rotterdam, Guest Services / Front Office van Hotel Nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2024

Dear ShaJul89,

Thank you for your feedback about your stay at nhow Rotterdam.

We are very glad to read, that you had a great time with us.
And we wish you a plesant and joyful adventure on the cruise.

Once again, thank you and enjoy your trip;)
We are looking forward to welcoming you back in nhow Rotterdam.

Guest Relations Manager/nhow Rotterdam

Beoordeeld op 28 april 2024

De locatie is top, een prachtig uitzicht op de Zwaan en het scheepvaartkwartier, alleen jammer dat de bediening het laat afweten. Als je naar buiten gaat, kun je de deur niet meer openen als je weer naar binnen wilt en moeten de gasten zelf binnen de deur voor hen openen. De borrelkaart heeft zeer beperkte keuze. Gekozen voor het turkse brood, wat veel te groot was met een dikke laag kaas. Helaas stonden de bitterballen er niet op vermeld maar bleek wel mogelijk te zijn, Jammer dat de bediening daar niet op gewezen had...

Dear RobE_13,

Thank you for your time and sharing your feedback with us about your recent stay at nhow Rotterdam.
We are glad to read that you like dlocation and the view.

I am sorry for the inconvenience in the Elvy bar.
I will share your feedback with my team to make sure to avoid this issue in the future.

Once again, thank you and we hope to see you back.

Beoordeeld op 24 april 2024

Het uitzicht is super, op het water, de brug en de skyline. Ik word daar helemaal "zen" van.
Personeel is vriendelijk en opgewekt. Hebben er duidelijk plezier in.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
nhow hotel Rotterdam, Guest Services / Front Office van Hotel Nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2024

Dear dvandewetering,

Thank you very much for your wonderful feedback about your stay at nhow Rotterdam.

We are very happy to be a part of your memories made during your stay.
I am going to share your feedback with my team to motivate and inspire them, to deliver unforgettable experince.

Once again, thank you! And we hope to welcome you back in a near future.

Beoordeeld op 17 april 2024

Hotel kamer is erg donker omdat ze geen grote licht hebben in de grote ruimte, maar enkel in de badkamer. In de grote ruimte zijn alleen nachtlampen

Kamertip: Parkeren moet in de Q-park tegen betaling
  • Reistype: Reisde alleen
nhow hotel Rotterdam, Guest Services / Front Office van Hotel Nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Dear W2850SPjoannep,

Thank you for taking your time and sharing your feedback with us.

I am sorry for the inconvenience in your room. I am sad that I didn't know about this issue earlier. We would offer you an extra lamp in your room to make you feel more comfortable and relaxed.
I will share it with my team to improve the lights in a room.

Once again, thank you for choosing us for your stay, and we hope to welcome you back to show you our improvements in a hotel.

Kind regards,