Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 103
nhow Hotels
US$ 114
Priceline
US$ 97
Hotels.comUS$ 103
Expedia.comUS$ 103
Trip.comUS$ 103
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.722)
Beoordelingen filteren
2.722 resultaten
Waardering van reizigers
1.467
878
235
89
53
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.467
878
235
89
53
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 2.722 beoordelingen
Beoordeeld op 8 mei 2023

Mooi hotel en een mooie kamer. Parkeren direct aan het hotel. Kamer van alle gemakken voorzien. Als je ‘s nachts honger of dorst hebt kun je altijd nog wat halen beneden. Het ontbijt was super luxe en erg lekker!

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank laurateurlings
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
team nhow, Guest Services / Front Office van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Beste Laura, Wij vinden het super leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij nhow Rotterdam en dat u onze faciliteiten zoals het parkeren, de kamer en onze mini supermarkt. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij kijken uit naar uw volgende verblijf! Met vriendelijke groet, Demi - Guest Relations Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2023

De kamer met uitzicht op de Erasmusbrug was fantastisch. Een uitzicht dat nooit verveeld. Mooie grote kamer. Ziet er sjiek uit. Personeel aardig. Inchecken ging vlot. Jammer is dat er nog kruimels op het bankje lagen en dat het bankje niet meer zo schoon was. En wat ook jammer was is dat je nightservice kunt bellen via de vaste lijn en we iets te eten wilden bestellen in de avond, omdat de meeste restaurants al dicht waren, maar dat de keuken helaas dicht was. Wat meer info op de kamer over roomservice had wel gemogen, dat viel wel tegen voor zo'n mooi sjiek hotel. Dus hadden we maar via Thuisbezorgd.nl iets laten bezorgen. Dathad week beter gekund. Voor de rest mooi hotel.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Sunshine282847
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 april 2023

Wij checkten in de avond in, maar helaas kreeg ik niet de NH beleving die ik gewend ben. Er werd onpersoonlijk, afstandelijk gehandeld. Terwijl wij nog ingecheckt werden, kwamen er 2 collega's binnen, waarvan er 1 (staand achter de balie) heel stoer vertelde dat hij net een club uitgezet was, omdat hij iemand op z'n bek had geslagen.. Áls je al vind dat je dit moet vertellen, dan wil ik er als incheckende gast absoluut niet mee geconfronteerd worden.

Het uitzicht en het meest uitgebreide ontbijt ooit, hebben wel wat goedgemaakt, maar ik geloof dat ik als gast iets anders behandeld mag worden bij de balie.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank MichelPrive
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 april 2023

Ik had het hotel opgebeld om te vragen of de kamer versierd kon worden voor de verjaardag. Er werd me verteld dat type versiering was waar we uit konden kiezen. Ik had gekozen voor de staand art tekst op spiegel 2 hele helium ballonnen , helaas was er maar 1 helium ballon die niet meer vloog.
Ook hadden we fruit erbij genomen aardbei met nog bonbons die waren nergens in de kamer aan te treffen.
Wel is er voor betaald maar het werd niet in orde gemaakt. Ik vond dit erg slecht.
We hebben hier niks meer aangedaan want we kwamen aan op de verjaardag zelf en je wilt gwn dat het er al staat voor op de verjaardag inplaats van erna.
Wel vinden we dat beter geregeld mag worden als je al rond 500 euro betaald voor een kamer.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank mariaatjestam
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
team nhow, Gastenservice/Front Office van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Beste Maria,

Wat jammer dat dit niet goed is gegaan tijdens jullie verblijf. Zou je een e-mail kunnen sturen naar guestrelations.rotterdam@nhow-hotel.com, zodat we een oplossing kunnen vinden van de niet verkregen service?

We kijken uit naar je bericht. Alvast bedankt!

Met hartelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 april 2023

Hotel ligt direct naast een parkeergarage. Openbaar vervoer op 100 meter. Voldoende restaurants in de directe omgeving. Centrum op 6 minuten met de metro, Ahoy (Zuid plein) op 14 minuten met de metro.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank robertfE8140MO
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Kimmberly-ann Mauricia, Gastenservice/Front Office van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2023

Beste Robert,

Het was een eer jullie te mogen verwelkomen in ons hotel. Bedankt voor de review en geweldige score, dat stellen wij erg op prijs! Bedankt dat jullie gekozen hebben voor nhow Rotterdam en we hopen dat jullie dat in de toekomst weer zullen doen. Wij kijken er in iedergeval al naar uit jullie weer te verwelkomen.

Met hartelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken