Leg de laagste prijs van deze websites vast
nhow HotelsUS$ 120
Booking.comUS$ 121
Hotels.comUS$ 121
PricelineUS$ 121
eDreamsUS$ 121
Destinia.comUS$ 142
Beoordeeld op 30 november 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, super uitzicht over de Rotterdam Skyline! Vanaf de 16e verdieping.
S’ochtends prima ontbijt met leuke items, zowel warm (pancakes) als koud (yoghurt mix). Vriendelijk personeel! Ik kom zeker terug in dit toffe Rotterdams Hotel!

Kamertip: Kamer met uitzicht op de skyline!
Reistype: Reisde alleen
Irene Infante Riol, Atención al cliente/recepción van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2021

Beste j00st0,

Bedankt voor het kiezen voor het nhow hotel. Wij zijn erg blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf met een prachtig uitzicht van de 16de etage, het uitgebreide ontbijt en dat u complimenten geef aan ons personeel !

Mocht u in de toekomst nog eens naar nhow komen, kijken wij ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen !

Nikita
guest relations department

Beoordeeld op 28 november 2021

Prachtig hotel met super uitzicht. Super verrast met de mooie versierde kamer met uitzicht op de Erasmusbrug. Medewerkers erg vriendelijk en meedenkend.
Ontbijt goed met veel keus en vriendelijke medewerkers.
Kortom een dikke 10 en een echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Irene Infante Riol, Atención al cliente/recepción van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2021

Dear 155roxannek,

Thank you for sharing your experience with us. It is nice to read that you had such a wonderful time and it is great to read all the nice compliments about the view, room and service.

We look forward to welcome you back, please let us know if you have another visit planned.

With kind regards,

Beoordeeld op 16 november 2021

Mooi hotel en een perfecte ligging bij de Erasmus brug, Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers. Ruime en goed onderhouden schone kamers. Uitgebreid ontbijt en alle voorzieningen bij de hand. Geschikt voor gezinnen met kinderen, maar ook voor de wat oudere mensen. Kortom zeker een bezoek waardig.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Irene Infante Riol, Atención al cliente/recepción van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021

Dear renebrown007,

Thank you for sharing this great review about your experience at nhow Rotterdam. We are glad to see that you liked the hotel and that you would recommend this to others.

We look forward to welcome you back!

With kind regards,

Beoordeeld op 16 november 2021

Genoten van de heerlijke schone kamer met prachtig uitzicht. Een fijn en warm welkom in ons oude stadje! Ruime kamer en van alle gemakken voorzien. Wij hadden zonder ontbijt. Maar kregen wel een gratis drankje aangeboden in de bar. Dankjewel NH voor de ontvangst, tot een volgend moment.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Irene Infante Riol, Atención al cliente/recepción van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2021

Beste AnjaS2138,

Ik wil u hartelijk danken voor het schrijven van deze mooie review.

Wat super dat u heeft genoten van het verblijf bij ons! Bedankt voor het compliment betreft het ontvangst!

Wij kunnen niet wachten om u snel weer te mogen ontvangen.

Jennifer

Beoordeeld op 13 november 2021

Kamer voor één nacht op 21e verdieping..achterzijde maar toch mooi zicht...zeer goed bed...maar meubilair al een beetje afgeleefd...kleine en wat onhandige badkamer..restaurant heeft weinig aanbod en is niet bepaald gezellig...ontbijtbuffet niets op aan te merken...alles is aanwezig....parkings in de buurt (betalend...reken voor een dag en half op 40€).....al bij al groot complex en weinig persoonlijke aanpak.

Datum van verblijf: november 2021
Irene Infante Riol, Atención al cliente/recepción van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Beste marcvanr0y,

Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review score!

Super dat u heeft genoten van het uitzicht en het bed.

Bedankt voor de feedback betreft de badkamer en meubilair. Ik ga onderzoeken hoe wij dit kunnen verbeteren.

Wederom bedankt en heel graag tot de volgende keer bij nhow Rotterdam.