4 weken geleden beoordeeld

Eén nacht overnachten in Rotterdam. Keuze uit diverse hotels. Gelukkig nhow gekozen.
Vriendelijke receptie, mooie schone functionele kamers. Wij sliepen op de 14e verdieping. Hebben 's avonds een vijf gangen verassingsmenu besteld in het restaurant op de 7e verdieping. De koks hebben hun best gedaan er een feestje van te maken. De beide amuses waren verrukkelijk. De bediening, Mery, was enthousiast en vriendelijk. Zou van elke gang graag een foto plaatsen, zo mooi opgemaakt. Rode kool met knoflooksaus, couscous met langoustine, herte biefstuf in rode wijn saus met abrikozen mousse, chocolademousse met merenque, citroen ijs met gember en als laatste zeer compact mango-ijs (lijkend op een blokje kaas) gereserveerd met zonnebloempitten op een muizenval!
Wij waren aangenaam verrast en kunnen terugkijken op een prettig verblijf.

• Reistype: Reisde voor zaken
NhowRotterdam, Guest Relations Manager van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve review betreffende uw verblijf in Nhow Rotterdam. Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat mijn collega's u de service hebben verleend die u als gast verdiend. Ook vind ik het erg leuk om te lezen dat het diner zo goed bevallen is. Ik zal uw review zeker doorspreken aan Mery, zij zal vast net zo blij zijn als dat ik ben.
Desire - Guest Relations

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een stadshotel mooi, comfortabel, modern en perfect gelegen op de kop van zuid. Wel wat prijzig op sommige punten: 20 euro extra per hond per nacht blijf ik veel vinden (wij waren met twee kleine honden) en 22,50 pp ontbijt eten we er ook niet aan af. Maar dat weet je. Niet het typische nh hotel, moderner, hipper, leuker. Prachtige bar en leuke dingen vlak bij zoals luxor, foodhallen etc

Beste mevrouw, Beste Carola,
Bedankt voor uw positieve review betreffende uw verblijf in Nhow Rotterdam.
Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze locatie en uw verblijf.
Desire - Guest Relations

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gevestigd in De Rotterdam, het grootste gebouw van Nederland. Geweldige plek met onder meer een prachtig uitzicht op de Eramusbrug. Parkeren in garage onder hotel. Aardige bar die blijkbaar openbaar is want het was 's avonds behoorlijk druk met (volgens mij) niet alleen hotelgasten. Moet je van houden. Goede bedden, mooie kamers, maar desondanks zou ik dit hotel niet kiezen als ik meerdere nachten moest blijven. Het voelt vooral als een zakenhotel. Aardig aan de prijs ook.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste meneer, Beste Tondewin,

Bedankt voor uw review betreffende uw verbijf in Nhow Rotterdam.
Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons mooie uitzicht.
Jammer vind ik het om te lezen dat het voor u meer als een zakenhotel voelde. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren, wij zullen uw feedback dan ook zeker meenemen.
Desire - Guest relations

Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Vanaf de 21e etage keken we direct op de Erasmusbrug en de skyline van Rotterdam. Beter kan gewoon niet. We zaten in de Rem Koolhaas suite, met een zit/woon kamer en een slaapkamer. Schoon, compleet, comfortabel. Een bijzondere ervaring. De suite is het meest gunstig gelegen qua uitzicht en is zijn prijs meer dan waard. Een dikke 10!

Datum van verblijf: november 2018
NhowRotterdam, Guest Relations Manager van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste meneer, Beste Marc,
Bedankt voor uw positieve review betreffende uw verblijf in Nhow Rotterdam.
Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in onze suite en dat u zo optimaal heeft kunnen genieten van ons mooie uitzicht.
Desire

Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Nachtje geslapen, met een super uitzicht op de Erasmusbrug. Nette kamers, modern en strak ( en schoon!) Heerlijk ontbijt en vriendelijke medewerkers, zowel aan de receptie, bar en bij het ontbijt. Top!!
Bed niet echt heel goed...had het gevoel dat je er zo uit zou rollen...
Maar zou het hotel zeker aanbevelen. ( let wel op het uitzicht...)

Datum van verblijf: november 2018
NhowRotterdam, Front Office Manager van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Beste Lida V,

Hartelijk dank voor het achter laten van een review op TripAdvisor en zo uw ervaringen met ons deelt.

Wat fijn om te lezen dat u zo van uw verblijf genoten heeft mede dankzij het super uitzicht en het vriendelijke personeel en een groot compliment dat u het hotel zeker zal aanbevelen.

Wij hopen tot gauw bij nhow Rotterdam.

tem nhow Rotterdam