7 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, makkelijk in/uitchecken. Mogelijkheid tot huren van fietsen. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Super locatie met veel leuke eettentjes in de buurt. Uitzicht over de Erasmusbrug en de Maas.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NhowRotterdam, Guest Relations Department van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Beste Joyce S,

Wauw, wat een geweldige score! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met nhow Rotterdam op TripAdvisor. Het was super om u te mogen verwelkomen!

Mocht u in de toekomst nog eens naar nhow komen, laat het ons dan gerust weten. Wij kijken er naar uit!

6 maart 2018 beoordeeld

Prima eerste indrukken van het hotel. Snelle check-inn. Prachtige kamer op de 21 ste verdieping met een geweldig uitzicht op de maasbrug. Fijn bed, grote kamer en goed geslapen. Bar op zaterdag wat te druk naar onze mening, maar blijkbaar hip voor veel anderen.
Helaas duidelijk slechter ontbijt bij een blijkbaar te volle bezetting. Maar netjes opgelost toen we er melding van maakten.
En 3 liften voor zo'n hoog en groot hotel is wat aan de magere kant. Je moet af en toe lang staan wachten.

Kamertip: Indien mogelijk altijd voor een suite gaan, geweldige ruimte, mooi uitzicht.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Bas S,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met nhow Rotterdam op TripAdvisor. Dit word enorm gewaardeerd. Wij doen er graag alles aan om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, dus het is heel graag gedaan.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. We zien er nu al naar uit!

met vriendelijke groet,

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel voor nachtje Rotterdam ..... vooral als je feestje hebt in de Maassilo.
Konden er op de fiets naartoe.
Ontbijt was zeer uitgebreid maar dat mag wel voor 25 euro per persoon.
Uitzicht vanuit hotelkamer en ontbijtruimte fantastisch.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
NhowRotterdam, Guest Relations Manager van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Beste Jolanda K,

Wauw, wat een hoge score! Gaaf om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij nhow en het feestje in de Maassilo natuurlijk. Kan me voorstellen dat het een super weekend is geweest. Dank voor je complimenten, zeker betreft het ontbijt. Ik zal zorgen dat deze gedeeld worden met het ontbijtteam. Is een goede motivatie om door te gaan zoals we nu doen.

Nogmaals, dank voor jullie bezoek aan nhow en hopelijk tot ziens!

met vriendelijke groet,

Charlotte Gerlofsma
Guest Relations Manager

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer op de 23e verdieping, met zicht op de Erasmusbrug. Helemaal gaaf! Prima locatie en nette kamers. Ook een gezellig bar om nog even een drankje te doen aan het einde van de avond.
Wel jammer dat je geen Chrome cast oid kunt aansluiten op de tv. Die trouwens mooi is weggewerkt achter een spiegel.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
NhowRotterdam, Guest Relations Department van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2018

Beste Kristel K,

Wat super leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van je verblijf bij nhow! Gaaf dat je je waardering via een reactie op Booking aan ons laat blijken. Dit word enorm gewaardeerd. Mocht je in de toekomst nog eens naar nhow komen, laat je het ons dan weten. Zou leuk zijn om je nog eens te mogen verwelkomen. Wat erg dat u geen gebruik hebt kunnen maken van de Smart TV, u hoeft niet in de kast een kabel te gebruiken, het is een contactloos Smart TV.

22 februari 2018 beoordeeld

Wat een feestje was onze overnachting hier! Adembenemend uitzicht en 's morgens een heerlijk ontbijt op de kamer! Allemaal vriendelijk personeel! Aandachtspunten: zet gewoon normale koffiebekers op de kamer ipv kartonnen bekers, zorg voor wat haakjes om handdoeken op te hangen. Daarnaast mag er ook wat meer legruimte zijn in de kasten.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NhowRotterdam, Guest Relations Manager van nhow Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2018

Beste Mark N,

Wauw, wat een geweldige score! Dank voor je bezoek aan nhow en het nemen van de tijd om ons op Trip Advisor te beoordelen. Een score zoals deze is natuurlijk één van de grootste complimenten die we mogen ontvangen.

Wij hebben ervoor gekozen om papieren cups op de kamer te plaatsen omdat wij over het algemeen, door de weeks vooral, veel zaken gasten in het hotel hebben die een koffie to go erg waarderen. Maar mocht je in de toekomst nog eens naar nhow komen, laat het ons vooraf dan even weten - wij zorgen dat er koffiebekers staan.

We hopen je in de toekomst zeker nog eens te mogen verwelkomen om ook de kleine details voor je in orde te hebben, een nog fijner verblijf, kan je het je voorstellen?

Charlotte Gerlofsma
Guest Relations Manager