19 maart 2018 beoordeeld

Kamer én douche samen 16 m² (2,1mx6,5m). Eén twee persoonsbed niet bereikbaar aan één kant (zie foto).
Plafond ruw beton
Sanitair was klein maar wel voldoende en schoon.
Ontbijt was goed en lekker.
Kamer was niet zoals voorgesteld in de foto galerij op de site van easy hotel

Kamertip: centraal gelegen in Rotterdam
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.
Wij vinden het jammer om te horen dat uw verblijf niet was zoals u had verwacht.
Wij bieden comfortabele kamers in het midden van het centrum van Rotterdam aan. Wij hebben geprobeerd om zoveel mogelijk van de beschikbare ruimte gebruik te maken.

Wij hopen u in de toekomst in een van onze nieuwe en verbeterde hotels te mogen verwelkomen.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin hier wezen slapen. Prima kamer. Heerlijke bedden, prima douche. Alleen liepen er van die papier visjes over de grond, niet zo heel fris. Personeel is vriendelijk. Weinig haakjes prima opbergruimte.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u ook genoten heeft van Rotterdam zelf.
Onze excuses voor de papier visjes, wij zullen dit direct onderzoeken en actie voor ondernemen.
Hopelijk zien wij u snel weer!

6 februari 2018 beoordeeld

Zelfs voor slechts €119,00 voor twee nachten, slechte prijs/kwaliteit.
Vriendelijkheid en Service onbestaand.
Kamer én douche samen 16 m² (2,5mx6,5m). Eén eenpersoonsbed niet bereikbaar aan één kant (zie foto).
Plafond ruw beton... met een kous over de brandmelder! (zie foto).
Smalle, maar goede douche. Twee handdoeken, geen vloerdoek… levensgevaar (grapje).
Gratis en sterke WiFi.
Geen telefoon. Luidruchtige luchttoevoer die we zelf niet kunnen afleggen.
Te zachte bedden: rugpijn. Één hoofdkussen.
Kleine flatscreen hoog opgehangen. Nekpijn.
Leuke verrassing voor de Vlamingen: TV-zenders uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Rusland, Turkije, Marokko, Oostenrijk, etc… maar niets uit Vlaanderen.
Slechte geur in de gangen.
En… “… these motel walls are cheap”
Maar, misschien is dit genoeg voor actieve jongeren zonder kwaaltjes en niet voor twee oude za… euh, mensen.

Kamertip: Enkel voor jonge mensen, beneden de 25?
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Jammer om te horen dat uw verblijf niet was zoals u had verwacht.
Foto's en informatie over de kamer en de kamergrootte kunt u allemaal terugvinden op de website.
Extra handdoeken en kussens kunt u elk moment gratis bij de receptie krijgen.

Onze excuses voor de sok om de brandmelder, dit is niet de bedoeling en wij hebben meteen onze housekeeping hierop aangesproken.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein hotel, vriendelijk personeel, ideaal voor een kort verblijf, kamers zijn klein maar goed ingericht en ondanks de lokatie kom je alsnog goed tot rust, zeker een aanrader om te overnachten zelfs met een baby

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2018

Beste Mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen dat u genoten heeft van Rotterdam en dat u ons snel weer zal bezoeken!

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en netjes hotel, ligt op een ideale locatie voor openbaar vervoer. Winkels liggen er direct achter en kunt gemakkelijk shoppen en af en toe terug gaan naar je kamer. Het is dan wel niet de grootste kamer, maar het is schoon en ziet er goed onderhouden uit. Precies genoeg ruimte. Fijne douche met ideale deur die de kamer, wc en douche in een verdeeld. Zeker een aanrader!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Team_easyHotel_RDCC, Front Office Manager van easyHotel Rotterdam City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw positieve feedback! Goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u een fijne tijd heeft gehad in de stad.
Wij hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen.