“Prima lunch”
Beoordeling van Restaurant Zotte

Restaurant Zotte
Reserveren met
Restaurant Zotte is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 265 van 1.221 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Stopten voor lunch bij restaurant Zotte. Klein terras, leuke lunch kaart. Vlotte bediening, broodje beenham was uitstekend (smaak, hoeveelheid en wijze waarop het geserveerd werd)

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten en gedronken. Leuke ontvangst. Personeel komt tussendoor praatje met je maken.
Alles was even lekker en prachtig opgemaakte borden.
Wij komen zeker terug!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is al gelijk goed. De bediening stelt zich even netjes voor wat gelijk een gezellige opening is. Een heerlijk hapje vooraf. Alle gerechten waren heerlijk. Dit restaurant is aan te bevelen voor een gezellig avondje uit.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan dit restaurant gaf een wisselend oordeel. De bediening was goed. Een misser was de keuze van de wijn. De gevraagde zoete witte wijn werd vervangen door een Riesling, zonder dat tevoren verteld was dat men geen zoete witte wijn had. De voorrechten waren voortreffelijk , het hoofdgerecht , de kreeft, was redelijk. Zeker geen hoogvlieger. Kortom een wisselvallig geheel. Helaas

13 mei 2017 beoordeeld

Super zoals we altijd worden voorzien van uitstekend eten en fantastische wijnen. Warme inrichting. Gelukkig heeft niet iedereen dit adres in de gate...houden we stiekem voor onszelf!

Reizigers die Restaurant Zotte bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Restaurant Zotte geweest? Deel je ervaringen!