“Blijft bij een eenmalig bezoek”
Beoordeling van Kaap Vislokaal & Kookstudio

Kaap Vislokaal & Kookstudio
Geclassificeerd als nr. 283 van 1.272 Restaurants in Rotterdam
31 mei 2018 beoordeeld

We zaten op het terras aan een krakkemikkig tafeltje op een dito ongemakkelijk stoeltje. Ook binnen viel het comfort tegen, een wirwar van tafels dicht op elkaar en het toilet kon wel een fris geurtje gebruiken. Het menu op een A-4'tje was eveneens een wirwar, had meer weg van een puzzel. De dame in de bediening was vriendelijk, de gerechten gemiddeld. O.a. een flauw smakende ceviche (oorspronkelijk rauwe vis in o.a. citroen en chilipepers gemarineerd) van schelvis en een Thaise salade, die ronduit teleurstelde; wij bestelden daar een grote van, voornamelijk glasnoedels, enkele gekookte garnalen (5 stuks) en wat kleine stukjes papaya, ook zeer flauw. De oesters waren klein uitgevallen maar gelukkig konden de krabbenpoten ons wel bekoren. Frites moest apart besteld worden. Gezien de gehele entourage ons inziens aan de prijzige kant. Alles in het restaurant gaf ons een verwaarloosde indruk, een vernieuwde aanpak zou niet misstaan.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch buiten op 1e Pinksterdag . We hadden een Fruits de Mer en een Thaise salade met mango enz. Standaard een fles water op tafel en heerlijk geroosterd brood.
Wat ongemakkelijke stoeltjes maar wij zaten op een bank aan een langer tafel en dus geen last van de stoeltjes. Zeker een aanrader !

17 april 2018 beoordeeld

Voor een uitvoering in het Zuidplein theater hier nog een hapje gegeten. Gewoon erg goed, met name ook goed bijpassende wijnen. Bediening kon iets oplettender zijn.

27 februari 2018 beoordeeld

Na afloop van een muziekvoorstelling gegeten bij Kaap Vislokaal. Als hoofdgerecht had ik tongschar met huisgemaakte Franse frietjes. Lekker! Het dessert, rijstpudding met kokos en zwarte bessen, was ook heel smakelijk. Vriendelijke bediening. Het meubilair is wel aan vervanging toe, de harde stoelen zitten uiterst oncomfortabel.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd . Alle voorgerechten stonden al op tafel. Het zeefruit kwam toe we goed en wel zaten. De vis van de dag was heerlijk en eenvoudig . De rest van het gezelschap had mosselen met heerlijke smakelijke friet. We gaan zeker nog een keer terug. Een leuke tent.

Reizigers die Kaap Vislokaal & Kookstudio bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Kaap Vislokaal & Kookstudio geweest? Deel je ervaringen!