“Culinair”

Fjord Eat & Drink
Geclassificeerd als nr. 41 van 1.207 Restaurants in Rotterdam
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Vakantiebericht Vanwege vakantie zijn wij gesloten van 30 juli t/m 16 augustus. Vanaf donderdag 17 augustus 16:00 uur zijn wij weer geopend. Gedurende deze periode worden emails incidenteel gelezen. Gelieve rekening te houden met vertraagde replies.
1 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij dit restaurant, 4 gangen gegeten met als favoriet de gegrilde zwaardvis. Zeer goede samenstelling van de ingrediënten wat het gerecht perfect maakte. Zeker aan te raden!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals veel voorgangers al aangeven. Eigenaar doe iets aan je personeel. Het werd bijna een slapstick zo slecht. Van zeer ongepast muziek en geschreeuw over het terras naar elkaar tot aan simpelweg de meeste rare slordigheidsfouten maken. We hadden soms het gevoel alsof ze er echt op aangenomen zijn. Sashimi was top voor een echte goede prijs. Octopus iets te ver doorgegaard. Tonijnsteak zeker niet zelfde kwaliteit als die van de sashimi en te flauw. Friet te ver door. Seizoensgroenten? Fantasieloze wortel, bootjes en courgette met wat zout.

Zo n toplocatie en zeker met de avondzon nog op het terras. In potentie 1 van de beste zaken van rdam. Uitvoering daarentegen. Benedenmaats. Zo jammer eigenlijk. Hopelijk doen jullie iets hiermee want er zijn zoveel kansen!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel lekker. Wij hebben ribeye genomen en kabeljauw. Prijs is een beetje duurder maar prijs/kwaliteit is goed. Alleen het stukje kabeljauw was iets te klein

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig & gezellig restaurant.
Heerlijke gerechten kunnen eten met daar bijpassende wijnen.
Bediening was vriendelijk.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Glutenvrij dieet doorgegeven tevoren, obers weten niet wat het is maar ook het checken bij de keuken verliep moeizaam. Eerst geen vervanging mogelijk voor friet die ik niet mag, en dus alleen groente bij de vis wat ik heel jammer vond (want toch tevoren doorgegeven?) maar later was er wel vervanging mogelijk gelukkig. Lang wachten op het antwoord.. Daarbij had ik na 50 minuten nog niet mijn eerste drankje dat ‘in de maak was’. Mijn tafelgenoten ergerden zich aan het gebrek aan interesse van de obers. Dus toen we zagen dat mijn drankje eigenlijk nog echt niet in de maak was hebben we dat gemeld en zijn we maar vertrokken.

Ongetwijfeld goed eten, helaas niet de sfeer/warm welkom wat we zochten. Maar Rotterdam heeft teveel goede tenten waar de bediening geïnteresseerd, adequaat en vaak zelfs superleuk is!

Reizigers die Fjord Eat & Drink bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Fjord Eat & Drink geweest? Deel je ervaringen!