“Je zou het niet verwachten, maar idd een verborgen schoonheid”
Beoordeling van Boerengat - GESLOTEN

Boerengat
Keukens: Nederlands
9 juli 2015 beoordeeld

Recent met een groep geborrreld en gedineerd bij het Boerengat. De groep wil zoals gebruikelijk altijd wel anders dan het gearrangeerd programma, maar daar reageert men (o.a. patron Remko Koens) buitengewoon flexibel op. Daarna een voor alle gasten verrassend 4 gangen diner met keurig gekozen wijnen gegeten waarvan met name het als voorgerecht geserveerde Iberisch varkenswangetje de tongen losmaakte. Over het algemeen vond iedereen dat men te veel gegeten had, maar beter zo dan andersom. Zeer de moeite waard en lof voor de informele maar prima bediening.

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een leuke bar en prima eten, meerdere keren hier geweest, en de kwaliteit is constant. Aanrader als je van goed eten en een gewoon leuk restaurant houdt.

1 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow, wat een smaken en wat een service! Gisteren hier het 4 gangen verrassingsmenu genomen incl wijnarrangement. Na een glaasje champagne als aperitief, een amuse en een oester van het huis volgde het voorgerecht. Een combinatie van 4 vis en vlees gerechtjes. Heerlijke en verrassende smaken die perfect bij elkaar paste. Daarna een heerlijke kabeljauw met champignons als tussengerecht waarna een extra soepje (opgediend in een koffiekopje) volgde. Als hoofdgerecht een heerlijk mals stuk Hereford rund. Tot slot volgde een bord zoet en een bord kazen. Incl een heerlijke dessertwijn. Behalve dat het eten 'sterwaardig' is, is de service ook nog eens perfect. Wij hebben hier bijna 3 uur gezeten en in een perfect tempo genoten van de 7 gerechtjes. Prijs-kwaliteit is prima in orde. Hier komen we zeker terug!

31 december 2014 beoordeeld

De keuken kan wedijveren met menige keuken van een sterrenrestaurant. Eten en wijn goed op elkaar afgestemd. vriendelijke bediening.

27 december 2014 beoordeeld

Restaurant Boerengat is een parel van Rotterdam. We gingen er 1e Kerstdag heen voor het Kerstdiner, een fantastisch 6 gangen menu met gebakken oesters, eendenlever, bospaddestoelensoep met geconfijte eend, hertenrugfilet, een heerlijk kaasplankje, en een zoet einde. Wijnarrangement paste heerlijk bij de gerechten en de service was zoals altijd, perfect.

Ik kijk uit naar ons volgende bezoek!

Reizigers die Boerengat bekeken, bekeken ook