“Geweldig Kerstdiner”
Beoordeling van Boerengat - GESLOTEN

Boerengat
Keukens: Nederlands
27 december 2014 beoordeeld

Restaurant Boerengat is een parel van Rotterdam. We gingen er 1e Kerstdag heen voor het Kerstdiner, een fantastisch 6 gangen menu met gebakken oesters, eendenlever, bospaddestoelensoep met geconfijte eend, hertenrugfilet, een heerlijk kaasplankje, en een zoet einde. Wijnarrangement paste heerlijk bij de gerechten en de service was zoals altijd, perfect.

Ik kijk uit naar ons volgende bezoek!

8 oktober 2014 beoordeeld

Dinsdag 30 september bij dit restaurantje wezen eten. Al vaak de goede recensies gelezen, en er nog nooit gegeten. Toch maar eens proberen. Wij hebben gebruik gemaakt van een aanbod van 3 gangen voor € 30,- per persoon en dat nog met een extra gang met zwezerik uitgebreid. Het eten was heerlijk en de bediening top. Er stond al keurig een fles water op tafel en goede adviezen met de wijn. Het is klein en intiem en met een no-nonsense mentaliteit. Zeker aan te raden om daar eens een keertje te eten. Gezien het beperkte aantal plaatsen is het wel te adviseren om vooraf te reserveren.

• Sfeer
23 juni 2014 beoordeeld

Als je een (zakelijke) relatie aangenaam wilt verrassen, doe dan eerst een biertje in de bruine (voetbal)kroeg en laat je dan door de deur achterin leiden en je bent opeens in een klein, knus restaurant. Een totale sfeerwisseling!
Heerlijk gegeten, originele gerechten, de Oostenrijkse witte wijn paste prima.
Verbaast me niet dat ze goede recensies krijgen, o.a. Publieksprijs (2010).

• Sfeer
18 april 2014 beoordeeld

Ook hier vaker geweest. Van te voren dachten we vanwege de ligging dat het een eetcafe voor studenten was. Het was veel leuker. Sjiek maar ongedwongen. Het eten was klasse. Hebben al weer gereserveerd voor de volgende keer.

4 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien wel het beste restaurant waar ik tot nu toe gegeten heb in Rotterdam. Gerechten zijn goed, wijn is lekker en goed van kwaliteit, service is perfect en er hangt een goede sfeer.

Reizigers die Boerengat bekeken, bekeken ook