“Heerlijke lunch. ”

Familierestaurant Bergsche Plas
Geclassificeerd als nr. 783 van 1.273 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Internationaal
Beschrijving: De ultieme locatie in de 'achtertuin' van Rotterdam, waar je kan eten & drinken op een van de prachtige terrassen, of uw feest of bruiloft kan vieren!
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week aangeland in het Bergse bos voor een wandeling met de hond en een lunch.
Voor de lunch kwamen we bij de Bergsche Plas. Het was een prachtige zonnige dag en we zaten heerlijk onder een parasol op het terras aan het water; een prima locatie waar ook de hond welkom was.
Onder het genot van een koel drankje wachtten we op onze lunch, omelet met zalm voor mijn partner en kroketten met brood voor mij. En het was allebei zeer smakelijk met verse producten. Zeker een aanbeveling waard. Het personeel was ook zeer vriendelijk.
Na de lunch zijn we het Bergse bos in gelopen waar onze hond nog genoten heeft aan het hondenstrandje.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na n proefrit hier even gaan lunchen. Het restaurant staat echt op n top locatie met mooi uitzicht op de plas en natuur gebied. De locatie wordt ook gebruikt voor bruiloften, partijen en ook te gebruiken als vergaderservice. Wij dus nu gewoon ff lunchen lekker in het zonnetje.
Brood met kroket en uitsmijter.
Was prima en service ook vriendelijk.
Niets mis mee.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, goede inrichting: gezellig. Eten is lekker wel. Geitenkaas quiche wordt met een hoop sla geserveerd. Helaas is het een ‘familie’ restaurant met een kinderspeelhoek die heel vies is. Al het speelgoed lijkt al in geen tijden schoon gemaakt te zijn. Is ‘t ontmoedigingsbeleid wellicht?

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke lokatie dus even lekker lunchen. Vraag om een “vers geperste jus d’orange” van de kaart. Krijg hem, proef hem. Vraag aan serveerster of het echt vers geperst is of uit een fles. “Nee mijnheer, echt vers geperst”

Dus even gaan kijken aan de bar, staat er gewoon een fles jus d’orange....

Is vers geperst bij de groenteboer mijnheer.

Ja. Is dus niet vers.

Wel €3,25 vragen voor een heel klein beetje

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling is dit een prima locatie om even wat te drinken/eten. Jonge bediening, wel aardig. Kaart niet heel uitgebreid. Duurde een kwartiertje totdat we onze bestelling kregen op een drukke dag. Drank zeer snel op tafel. Uitsmijter ham kaas prima. Kinderstoeltjes aanwezig. Honden toegestaan, alleen niet in de serre. Prima voor na een wandeling. Parkeergelegenheid dichtbij, parkeerplaats mollenplaats

Reizigers die Familierestaurant Bergsche Plas bekeken, bekeken ook

Bergschenhoek, Zuid-Holland
Bergschenhoek, Zuid-Holland

Zevenhuizen-Moerkapelle, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Familierestaurant Bergsche Plas geweest? Deel je ervaringen!