Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Melissa R

Beste receptie team jongen met baard lief gezichtje was super vriendelijk

Beoordeling van Hotel Mainport Rotterdam
5,0 van 5 bollen2 jan 2025 beoordeeld
Mooie kamer, receptie was zo vriendelijk dat ik ze als vrienden wou behouden haha,
Fijne ontbijt veel keus. Zeker een aanrader.
Zwembad was heel schoon en een chille sfeer,
Nogmaals receptie was echt een top team ze gaven duidelijk uitleg over de faciliteiten.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel DM, Owner van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 2 weken geleden
Beste Melissa,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze geweldige recensie over uw bezoek aan Mainport Hotel Rotterdam. Ik ben zeer verheugd dat u genoten heeft van uw mooie kamer, ons uitgebreide ontbijtbuffet, onze unieke zwembadfaciliteiten en de relaxte sfeer die we gecreëerd hebben. Het is fijn te zien dat u de service die ons receptieteam verleende indruk op u heeft gemaakt en ik zal uw vriendelijke woorden zeker met hen delen. 

Dank we wel dat u ons hotel heeft gekozen voor uw recente verblijf in Rotterdam, ik realiseer me dat u een ruime keuze uit hotels had en ik zie er naar uit u snel weer te verwelkomen. Het zou geweldig zijn als u uw vrienden en familie alles over ons wilt vertellen, en vergeet niet ons te contacteren wanneer u uw volgende kamer wilt reserveren, zodat wij u kunnen assisteren met eventuele wensen die u heeft.  

Met vriendelijke groet.
Melle van Uden, Algemeen Directeur

Tel: +31 10 217 5757 Email: infomainport@mainporthotel-rotterdam.com
W: hilton.com/en/hotels/rtmccqq-mainport-hotel-rotterdam-a-hilton-affiliate-hotel/

**Neem alstublieft contact met ons op voor onze exclusieve tarieven en aanbiedingen die alleen gelden voor gasten die rechtstreeks bij ons boeken. Wij helpen u graag met eventuele speciale kamerwensen die u heeft.**
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 75
  • Priceline
    € 72
  • Vio.com
    € 67
  • Trip.com
    € 75
0.9 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 96
  • nhow Hotels
    € 96
  • StayForLong
    € 93
  • Priceline
    € 96
0.9 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Restaurant
CityHub
€ 58
  • Priceline
    € 54
  • Agoda.com
    € 50
  • Expedia.com
    € 58
0.5 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Bar/lounge
Exterior
€ 88
  • Priceline
    € 78
  • Algotels
    € 68
  • ibis
    € 88
0.6 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 89
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    € 89
  • Expedia.com
    € 89
  • Hotels.com
    € 89
0.9 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 124
€ 116
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    € 116
  • Expedia.com
    € 122
  • Hotels.com
    € 122
1.0 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 77
  • Trip.com
    € 69
  • Official Site
    € 52
  • Expedia.com
    € 69
0.5 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 89
  • HIExpress.com
    € 90
  • Algotels
    € 84
  • Priceline
    € 89
1.3 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Huisdieren ok
Hotel Exterior
€ 113
€ 99
  • Hotels.com
    € 99
  • ZenHotels.com
  • StayForLong
    € 113
0.0 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Zwembad
  • Booking.com
    € 90
  • Vio.com
    € 77
  • Official website
0.9 km van Hotel Mainport Rotterdam
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordelingen (2.364)
Beoordelingen filteren
2.364 resultaten
Waardering van reizigers
1.461
575
162
84
82
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.461
575
162
84
82
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.364 beoordelingen
Beoordeeld op 27 december 2024

Aan de ingang links van de draaideur ligt een tegel los. Hoewel je er niet kan over vallen, misschien die best eens vastzetten want hij wipt. Goede en beleefde ontvangst. Jammer dat er geen parkeerplaatsen zijn vooraan om in te checken. Er kunnen wel +- 6 auto's op het voetpad staan voor eventjes, dus dat gaat wel. Bij afgeven kamernummer en kaartjes, misschien best het verdiep vermelden, want met onze kamer 1064 was het niet onmiddellijk duidelijk op welk verdiep dit was, toen we de lift namen. De liften zijn zeer goed en snel. Ook mooi zicht op het water.

De kamer zelf was een waterfront spa kamer met bubbelbad aan het raam. De kamerinrichting was zeer goed, de kamer gaf ook een ruim gevoel. De belichting is aan de donkere kant, maar dat lijkt eerder een bewuste keuze die niet stoort. De gordijnen zijn zeer kwalitatief, waardoor er 's ochtends niet te veel licht doorkomt. Het bubbelbad is perfect. Voldoende stopcontacten. Goed bed, goede kussens. Achter het bed staat er zo een smalle lange zitbank. Dit staat wel in de weg voor de persoon die slaapt aan de kant van de muur; als die 's nachts moet opstaan om naar de wc te gaan, stoot die persoon gegarandeerd met zijn voet tegen een poot van die zitbank. Dat doet pijn. Een smallere zitbank zou dit probleem verhelpen. De tv heeft een beperkt aantal zenders. Ik had gedacht dat - als Belg - er toch één Vlaamse zender zou tussen zitten, maar dat was niet het geval. Beetje ontgoochelend. Hoe dan ook, is de kamer goed in orde. De koffie en de tassen op de kamer werden dagelijks aangevuld.

De belichting in de kleine fitnesszaal op verdiep 8 was te donker (zeker 's avonds als het buiten donker is).

Het ontbijt was heel goed. Niet extreem veel keuze, maar wel veel keuze. En kwalitatief. Goede setting, mooie inrichting ontbijtzaal. Vriendelijk personeel. Alles wordt goed aangevuld. Enig minpuntje, er lagen worstjes van American in plastiek, en één ervan was tenminste houdbaar tot 3 dagen geleden.

Dan het avondmaal in het restaurant van het hotel. Wij zijn twee keer geweest, dus het moet zijn dat het goed was (kerstavond + kerstdag). De eerste keer hadden we wel een extra bordje asperges gevraagd, maar dat hebben we nooit gezien en men is er ook nooit meer op terug gekomen. Jammer. Anders wel lekker eten. Gezellig. Niet goedkoop, maar kwaliteit in verhouding tot prijs.

Datum van verblijf: december 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Igor J
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 november 2024

Mijn verblijf eind oktober in het Mainport Hotel, waarvoor ik bijna 500 euro betaalde voor een spa-kamer voor twee dagen, was helaas een grote teleurstelling. Ik had gehoopt op een ontspannen en zorgeloos verblijf, maar een reeks problemen en het gebrek aan professionele service hebben dit verblijf onaangenaam gemaakt.
Bij aankomst bleek de televisie in onze kamer niet te werken. Ik heb meerdere keren de receptie moeten bellen en kreeg telkens een andere reden te horen waarom de tv niet werkte, variërend van beperkte zenderopties tot de noodzaak om de zenders opnieuw te activeren. Pas na uren wachten kwam er iemand langs om de situatie te bekijken, maar deze persoon gaf aan niet in dit deel van het hotel te werken en kon de tv niet repareren. Uiteindelijk moesten we pas rond 23.00 uur verhuizen naar een andere kamer op een lagere verdieping. Als enige compensatie werd ons een ontbijt aangeboden, wat minimaal voelde in verhouding tot de hinder die we hadden ondervonden.
De volgende dag, na ons verzoek om de kamer schoon te maken, vertrokken wij rond 15.00 uur. Bij terugkomst rond 21.00 uur ontdekten we dat de kamerdeur openstond; het slot stond in een positie die de deur openhield. Gelukkig bleek er niets te ontbreken, maar deze situatie riep serieuze vragen op over de service en beveiliging van het hotel. Hoewel de kamer schoongemaakt was, was de afval – zoals blikjes en etensresten die we netjes apart hadden gezet – niet meegenomen.
Na ons verblijf heb ik twee keer een klacht ingediend via het e-mailadres dat ik van de receptie had ontvangen, maar ik heb na circa 1,5 week hierop totaal geen reactie ontvangen. Tot overmaat van ramp werd uiteindelijk het volledige bedrag voor de twee nachten in rekening gebracht, zonder enige compensatie voor de ongemakken.
Ik deel deze ervaring om anderen te informeren over het serviceniveau van Mainport Hotel. Helaas heeft het hotel niet de kwaliteit en zorg geboden die je van een luxe 5 ster hotel zou mogen verwachten.

Datum van verblijf: oktober 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Martinwng_010
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 september 2024

Kapotte koelkast - kapotte waterkoker - geen uitzicht op vuurwerk - scheur in de muur - spinnenweb aan plafond - maar 1 zitstoel en 1 bureau stoel - geen cava op de kamer, maar een goedkope bubbel wijn van 5 euro scheve lamp
Vuile met veel stof bedekte koelkast.
Zonder vooraf kenbaar gemaakt extra borg van €100,- moeten betalen en extra stadsbelasting

Datum van verblijf: september 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marco H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 augustus 2024 via mobiele applicatie

In het hart van Rotterdam heeft deze accommodatie onze ver verwachtingen overtroffen.

Aan de oevers van de Maas biedt het Mainport hotel een weids uitzicht over het water en de skyline. In alle opzichten is dit hotel te recommanderen. De metrohalte Leuvenhaven is naast de deur van het hotel. Restaurants, theater, winkels zijn allemaal op loopafstand te vinden.

Het oogziekenhuis is plm. 5min lopen van het Mainport hotel. Omdat mijn man zich om 7u in het ziekenhuis moest melden, was dit voor ons de meest relaxte overnachting ever.

Het Mainport hotel is ultra modern, met als extra een allervriendelijkste conciërge en receptiemedewerkers. Dit hotel is met verve een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Anne-Maried961
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 augustus 2024

Ik had twee reserveringen met een verblijf van twee nachten(26-07-24 tm 28-07-24) en zou binnen 3 dagen mijn borg terug krijgen. Tot de dag van vandaag is er van 1 reservering geen borg terug gestort en bij de andere een aangepaste bedrag. Deze was 02-08 jl gestort.(precies 1 week na incheck datum) Hiervan werd achteraf verteld dat tijdens het inchecken een bedrag van tax niet is meegerekend. Sinds wanneer betaal je tax over een borg? Het hotel heeft op eigen houtje bepaald om €6,71 in te houden op tax. Terwijl alle taxes tijdens het inchecken betaald is. Na een hele week gebeld te hebben, werd mij verteld dat er een interne storing qua betalingen was. Ook hiervan werd ik niet van op de hoogte gesteld binnen die drie dagen. Het hotel is op elke manier in gebreke gebleven en er is nog geen passende oplossing gekomen. Ik hoop dat dit heel spoedig wordt opgelost, anders ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen en de media in te schakelen.

Datum van verblijf: augustus 2024
Reistype: Reisde met vrienden
2  Bedank Angelique M
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken