4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 125
PricelineUS$ 108
Agoda.comUS$ 573
Beoordeeld op 11 mei 2022

Afgelopen weekend zouden wij bij jullie in een waterfront spa kamer overnachten voor mijn verjaardag i.c.m. bath en bubbles arrangement. Een paar dagen voor aankomst besloten wij het kamertype aan te passen en we keken online naar de mogelijkheden. Online was er een city xl kamer met sleep and dine arrangement beschikbaar. Omdat wij al een reservering hadden staan besloten we telefonisch de reservering aan te passen. Reserveringen bleek toen niet meer aanwezig te zijn en er werd een terugbel notitie achtergelaten. Helaas werden we niet terug gebeld en om zeker te zijn dat we de kamer nog beschikbaar was belden we de dag later zelf terug om alsnog de wijziging door te geven. Hier bleek de kamer niet beschikbaar te zijn (online was dit nog steeds wel het geval) na zelf een voorstel te hebben gedaan werd er aangeboden om de kamer te laten voor wat het is en het arrangement aan te passen in sleep and dine zonder meerprijs. Erg netjes vonden wij totdat wij de bevestiging ontvingen en dit hier niet in stond vermeld. We belden echter terug en er bleek een fout te zijn gemaakt. We moesten toch 45 euro per persoon extra betalen voor het arrangement. Een dag later heb ik zelf gebeld (ik ben immers zelf werkzaam in een 5 sterren hotel en vond het een erg bijzondere manier van omgang met de gast) na met een aardige mevrouw te hebben gesproken de reservering wederom aangepast en hier een (niet kloppende) bevestiging van gekregen. Direct terug gebeld en opnieuw gevraagd om een bevestiging zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan bij aankomst (wederom klopte hij niet en stond er geen ontbijt bij. Mijn vriend was (zoals je je waarschijnlijk wel kunt voorstellen) behoorlijk geirriteerd gezien het feit dat het een verrassing was, de kamer veel geld kost en er tot nu toe alleen maar dingen verkeerd gingen. Hierdoor hebben we besloten om de reservering te annuleren omdat het niet helemaal meer goed voelde. We belden om dit door te geven maar we moesten een dag later terug bellen want dit was op dat moment niet mogelijk, wel vroegen ze om het toch een kans te geven en te overwegen om toch te komen. Een dag later hebben we terug gebeld en geannuleerd, (hier hebben we ook geen bevestiging van gehad, wel om gevraagd). Er werd ons verteld dat we binnen 5 werkdagen onze vooruitbetaling (via IDeal betaald) terug gestort zouden krijgen. Vandaag werden we tot onze grote verbazing gebeld dat we "gecharged worden vanwege no-show". Na uitleg te hebben gegeven werd onze annulering bevestigd "de teruggave van de kosten worden binnen twee weken overgemaakt".
Ik heb echt heel erg mijn twijfels bij de interne communicatie en ik maar vooral mijn vriend (die heeft geboekt) hebben geen minuut het gevoel gehad dat we te maken hadden met een 5 sterren service, en dat terwijl we een hoge pet van jullie ophadden voorafgaand. Ik ben zeer benieuwd naar de reactie vanuit het management en hoop spoedig op een reactie.

Datum van verblijf: mei 2022
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Beste Annemarie,

Bedankt voor uw verblijf bij Mainport en het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer te lezen dat de communicatie bij het wijzigen van de reservering niet helemaal soepel verlopen is. Wij betreuren dat dit tot enig ongemak geleid heeft en bieden hier graag onze excuses voor aan. Uw feedback is direct gedeeld met het management team en mijn collega zal binnenkort contact met u opnemen om persoonlijk onze welgemeende excuses aan te bieden.

Wij hopen dat u bereid bent ons een tweede kans te geven het vertrouwen in Mainport tijdens een volgend verblijf te herstellen.

Anne - Guest Relations

Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Vorig jaar augustus in Mainport overnacht. Het reserveren zelf ging eenvoudig. Gastvrije ontvangst, duidelijke uitleg. Betrof de rust & relax special (late check out) in de Waterfront Spa kamer. Mooie kamers, prachtig uitzicht op de Leuvehaven. De volgende ochtend een uitgebreid, goed ontbijtbuffet. Ook daar vriendelijk personeel. Het was een bijzondere ervaring en kom zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 29 april 2022 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, spa en zwembad zijn geweldig en fijn dat deze faciliteiten tot 23:30u geopend zijn.
Ontbijt is veelzijdig en lekker. Triple room is heel erg ruim opgezet, voldoende ruimte voor een gezin met 2 kids!
Rotterdam centrum is te voet (10min) makkelijk te bereiken, kortom dit hotel is zeker de moeite waard om in te verblijven.

Beoordeeld op 29 april 2022

Mooie locatie aan de Erasmusbrug. Ontbijt was uitgebreid en mooi verzorgd. Centrum op wandelafstand. Het is een meerwaarde om een kamer te nemen aan de waterkant. Het uitzicht op de haven is de moeite.

Beoordeeld op 25 april 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel samen met mijn moeder. Over alle kleine details is nagedacht. Prachtige kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Mooie jacuzzi op de kamer en een heerlijk bed. Ook boven zit een prachtige welness. Top locatie in het centrum.