Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 150
eDreamsUS$ 150
Agoda.comUS$ 197
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen na onze bruiloft aan in het hotel. Alles was top! Jacuzzi en sauna in het hotelkamer. We hadden er van genoten.

Echter bij het uitchecken werden wij onterecht beschuldigd van roken in de kamer. Er zou een peukje voor het raam liggen.

Mijn partner en ik zijn beide geen rokers, dus hoe dat peukje daar kwam weten wij ook niet. Ze stonden er op dat wij het hadden gedaan. Beweerden zelfs dat de kamer naar rook stonk? Wilden niet luisteren en wilden ons zelfs beboeten daarvoor. Onze borg werd ingehouden en we mochten vertrekken.

Hier waren wij absoluut niet blij mee. Dit was ook de eerste en laatste keer dat wij hier zullen komen.

Datum van verblijf: juni 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste gast,

Nogmaals bedankt voor uw bezoek en uw opbouwende kritiek. Het spijt ons te lezen dat u zo over onze service denkt. Onze medewerkers streven altijd naar een prettig en een comfortabel verblijf voor alle gasten en we zijn dan ook teleurgesteld dat dit ons niet gelukt is. Onze primaire verantwoordelijkheid is het waarborgen van de veiligheid van u en onze gasten. We zullen onze gasten er daarom altijd op attenderen dat het niet toegestaan is om in het raamkozijn te roken. Aan de andere kant, is het fijn te horen dat u genoten heeft van de wellness faciliteiten in de kamer.

Ondanks uw teleurstelling hoop ik dat u optimaal van uw verblijf heeft genoten en dat u bereid bent om ons een tweede kans te geven voor een volgend verblijf.

Vivian
Guest relations

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de kamer het was goed schoon. Geen overlast gehad van de kamers er naast wat meestal wel het geval is in andere hotels. Zeer fijn om tot rust te komen. Zwembaden waren beschikbaar heerlijk gezwommen na een lange tijd

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten in de hoekkamer op de achtste verdieping. Wat een uitzicht. Schone ruime kamer, tv in de spiegel van de badkamer en bubbelbad.
Het personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was heerlijk. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 21 juni 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de spa waterfront kamer. Kamer was netjes en schoon. Sauna was iets wat klein(mn vriend is bijna 2m lang voor hem was het iets wat klein) maar dat heeft de pret niet gedrukt! Het uitzicht was prachtig. Ontbijt was heerlijk en goede kwaliteit producten. Personeel is vriendelijk en staat open voor een klein praatje.
Fijn dat je direct vanuit het hotel ook gebruik kan maken van de watertaxi (echt een aanrader. Bellen is sneller om te reserveren).

Zeker een aanrader om in luxe te overnachten.

Datum van verblijf: juni 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste gast,

Bedankt voor deze positieve feedback. Wij worden altijd blij van reviews zoals deze en wij zijn dankbaar dat u voor ons hotel gekozen heeft. Wat fijn om te horen dat de wellness faciliteiten in de kamer u zo goed bevallen zijn en dat u hierdoor heerlijk in eigen land de ontspanning kon vinden. Met zo'n kamer hoef je gelukkig niet naar buiten om een fantastische tijd te hebben!
We kijken uit naar uw terugkomst.

Vivian
Guest relations

Beoordeeld op 20 juni 2021

Heerlijke bedden en een prachtig uitzicht op Rotterdams icoon. We hebben genoten van onze overnachting in het mainport hotel. Goed en uitgebreid ontbijt met zeer gastvrij en lief personeel. De kamers zijn mooi en goed en stijlvol ingericht. Lekkere douche met een heerlijk bad. Zelfs tv in de spiegel van de badkamer.