Hotel Mainport Rotterdam
US$ 96*
  • Gratis parkeren
US$ 110*
  • Inclusief ontbijt
Ibis Rotterdam City Centre(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 72*
US$ 135*
US$ 160*
  • Zwembad
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Logeer regelmatig in dit hotel, dat zeer ruime kamers met uitstekende bedden biedt.
Modern interieur met sfeervolle ambiance.
Restaurantkaart enigszins beperkt maar voldoende en uitstekend ontbijt in buffetvorm.

Verbleef: februari 2018, reisde alleen
23 februari 2018 beoordeeld

Zeer aangename kamer op de 9de verdieping, prachtig zicht. Heerlijk bubbelbad in de kamer ! Ruim en zacht bed. Vriendelijk personeel. Lekker eten in het restaurant. Een heel klein minpuntje vond ik de stoffige vilten bloemen op de kamer, maar dat is een detail. Een aanrader voor een ontspannen verblijf in Rotterdam. Metro en Erasumusbrugparking vlakbij. We komen nog terug :)

Kamertip: kamer aan de waterkant, mooi zicht !
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
19 februari 2018 beoordeeld

Gewoon weg een heel goed hotel. Goede locatie. Service was uitstekend. Kamers zijn zeer verzorgd. Lekker geslapen: bedden zijn van zeer hoge kwaliteit. Heel mooi zwembad en fitness met een fenomenaal zicht.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Heel erg bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat zowel onze locatie aan de Leuvehaven evenals onze comfortabele kamers, onze wellness faciliteiten en onze uitstekende service ervoor zorgen dat u ons hotel aanbeveelt. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, Elise - Guest Relations

19 februari 2018 beoordeeld

Mooie kamer op de 9de verdieping met prachtig uitzicht op de haven . Relax ruimte sauna , zweeds stoombad gewoon doen na een dagje shoppen in de stad die op wandel afstand ligt . Bij het ontbijt is er een ruime keuze . Vriendelijke bediening aan de receptie .

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en wij hopen u in de toekomst graag als onze gast te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Elise - Guest Relations

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

voldoet zeker aan de verwachtingen. kamer met uitzicht op de haven , een echte aanrader. alle luxe aanwezig , proper en rustige kamer met geweldig uitzicht. de sauna op de badkamer en groot jacuzzi bad met als extraatje tv in de spiegel , gewoon weg top.ontbijt super verzorgd en heel ruime keuze.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Experience_Inntel, Guest Relations Manager van Hotel Mainport Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Mainport. Wat fijn om te zien dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. Kom gerust nogmaals genieten van onze comfortabele kamers, het uitzicht op de Erasmusbrug, de wellnessfaciliteiten en ons uitgebreide ontbijtbuffet. Met vriendelijke groet, Elise - Guest Relations