“Beste burger van Rotterdam!”
Beoordeling van Poolcafé Delfshaven

Poolcafé Delfshaven
Geclassificeerd als nr. 387 van 1.407 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Amerikaans, Frans, Hedendaags
Beschrijving: Eetcafé en Poolcafé Delfshaven is gevestigd in Historisch Delfshaven Rotterdam. Een moderne uitgaansgelegenheid met de mogelijkheid om lekker te eten en te drinken, de beste homemade hamburger van Rotterdam, een gezellig terras. Daarnaast poolen op één van de 12 pooltafels of te darten. Tevens zeer geschikt voor zomaar een middag of avond op stap of een groepsuitje, familie-uitje of bedrijfsuitje.
30 september 2014 beoordeeld

Als je houdt van burger van perfecte kwaliteit, ga dan naar het Poolcafé Delfshaven. Het is misschien niet de plek waar je de beste burger van Rotterdam, maar het is echt zo. Groot, vers en met goede ingrediënten gemaakt. Ideale plek voor een topavond met je vrienden, minder geschikt voor een eerste date of een diner met de je schoonouders.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer
Marie-Joze, Eigenaar van Poolcafé Delfshaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2014

Hartelijk dank voor deze mooie recensie!

22 juni 2014 beoordeeld

Bij toeval kwam ik bij Poolcafe Delfshaven terecht. Als je binnenkomt denk je misschien: hmmmm.....
Maar ga zeker aan tafel zitten en eet een heerlijke hamburger!
Voor mij 1 van de lekkerste burgers die ik ooit gegeten heb!

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer
Marie-Joze, Eigenaar van Poolcafé Delfshaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2014

Hartelijk dank voor de mooi woorden!

6 maart 2014 beoordeeld

Met 16 collega's hebben we een gezellige middag gehad bij Poolcafé Delfshaven. Ondanks dat we dachten de spelregels wel te kennen werden we toch zo hier en daar nog verrast tijdens de goede uitleg van Marie-Jozé. Sommigen van ons gingen wat professioneler te werk dan anderen, maar zelfs de collega's die nog nooit hadden gepoold hebben een leuke middag gehad. De achtergrondmuziek stond op een prettig volume waardoor we ook de mogelijkheid hadden met elkaar te praten. Poolen, praten, drinken en eten van de bittergarnituur. Een leuke en gezellige combinatie in een mooi café met prettige bediening en in een prachtig stuk van Rotterdam. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2014
    • Sfeer
Marie-Joze, Eigenaar van Poolcafé Delfshaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2014

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling, we vonden het ook erg leuk om jullie te mogen verwelkomen!

22 februari 2014 beoordeeld

Wij hebben een supergezellige avond gehad, poolen en darten . We vonden het heel leuk om te doen. Gastvrije ontvangst in een gezellige sfeer. Tafels gedekt met kaarsjes aan . Heerlijk gegeten hamburgers en saté . Zeer vriendelijk personeel die meerdere keren vroegen of wij het naar ons zin hadden. Vriendelijke eigenaresse die er alles aan doet om het de gasten naar hun zin te maken.
Mooie sfeervolle locatie.
Zeker een aanrader om te doen , familiefeestje , samen , vriendinnenavond.
Wij hebben genoten .

Datum van bezoek: februari 2014
    • Sfeer
Marie-Joze, Eigenaar van Poolcafé Delfshaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2014

Hartelijk dank voor de mooie recensie en heel graag tot ziens!

13 september 2013 beoordeeld

Met 7 volwassenen een leuke middag gehad: eerst een gastvrije ontvangst door Marie-Jozé met een drankje en goed bittergarnituur. Daarna met een gids een rondleiding (niet goedkoop maar wel interessant) door het pittoreske Delfshaven. Na een potje poolen hebben we lekker gegeten, de kaart is eenvoudig maar de prijs=kwaliteit verhouding van het eten is uitstekend. Wij komen zeker terug voor de heerlijke home-made burgers! De sfeer in het pool-café is ongedwongen en door de flexibiliteit van de arrangementen zijn deze geschikt voor diverse gelegenheden en leeftijden.

Datum van bezoek: september 2013
    • Sfeer
Marie-Joze, Eigenaar van Poolcafé Delfshaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2013

Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! We vonden het ook heel erg leuk dat jullie er waren! Bedankt voor de complimenten!

Reizigers die Poolcafé Delfshaven bekeken, bekeken ook

In Poolcafé Delfshaven geweest? Deel je ervaringen!