“Lekker!”
Beoordeling van Amigo

Amigo
Reserveren met
Amigo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 400 van 1.286 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier met een vriendin heerlijk gegeten. Was al weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Wel wat andere tapas op de kaart: lekker! Niets op te merken aan de service, alles verliep vlot. Kom zeker weer terug!

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was enorm lekker. Alles was op de juiste temperatuur en de wachttijd tussen de rondes door, was precies goed.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n vieren hier gegeten. Gelukkig hadden wij het gezellig, want van de bediening werden we niet vrolijk. Intens traag! Na een uur onze eerste ronde, bestellingen kwamen niet door en van de rekening klopte niets.
Eten op zich is best prima, maar de bediening mag zich wel wat beter organiseren en stap harder doen.
Doe mij maar La Cubanita.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent
Goede bediening
Wij aten tapas alles lekker en goed geregeld
Wij waren er op een vrijdag en toen was het ook cocktails voor 5euro

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was vaak niet gaar en het duurde heel lang voordat we het kregen. Ook was de bediening erg onvriendelijk! Zeker niet voor herhaling vatbaar en zonde van m’n geld.

Reizigers die Amigo bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Amigo geweest? Deel je ervaringen!