“Geweldige avond”
Beoordeling van 't Ouwe Bruggetje

't Ouwe Bruggetje
Reserveren met
't Ouwe Bruggetje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 69 van 1.288 Restaurants in Rotterdam
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpelweg een heerlijk restaurant. Lekker eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer. Het wijnarrangement ook een aanrader.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een fantastische avond in het Bruggetje, zeer vriendelijke eigenaar en personeel.
Het eten was weer uitstekend bereid en zeer verzorgd, met een heerlijke wijn erbij.
Zijn hier al vaak geweest en het is nog nooit tegengevallen, een toppertje in het gezellige Delfshaven.

21 juni 2018 beoordeeld

Een heerlijke zomeravond gehad. Mooie, rustige plek in Delfshaven. Personeel was jong maar enthousiast en had voldoende kennis.

Het eten was gewoon prima. Had er iets meer van verwacht, maar dit kwam wellicht door mijn verwachtingen. Opmaak van het eten was niet bijzonder of spectaculair, dit kan beter. De smaken waren prima.

Voor een restaurant waar je niet kunt eten van de kaart, had ik iets meer van het eten verwacht. Ook de prijs is daardoor net iets aan de hoge kant. De wijnen waren echter super en ook hierover veel kennis en enthousiasme.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons opnieuw laten verwennen via het 4 gangen verrassingsmenu - heel gevarieerd met bijpassende wijn. Groots is het juiste woord, kortom een avond genieten in Delfshaven waar je je echt welkom voelt - klasse!

4 december 2017 beoordeeld

Fantastisch gegeten in een warme/knusse ambiance.
Kundig, vriendelijk en niet opdringerig personeel!
Heerlijk verrassings menu op, na het eten nog een praatje met de chef en als bedankje nog een flesje wijn meegekregen. Waar maak je dit nog mee tegenwoordig, 5 werf chapeau

Reizigers die 't Ouwe Bruggetje bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In 't Ouwe Bruggetje geweest? Deel je ervaringen!