“Fantastisch”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 90 van 1.421 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Europees
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig personeel en grote keus qua eten en bierkaart. Cornet en Le Fort zijn goede bierkeuzes. Vraag naar Johan.

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede service. Een aanrader! Goede prijs kwaliteit verhouding en een uitgebreide bierkaart. Leuke locatie.

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring! Heerlijk eten en drinken en de bediening is super gezellig. We komen zeker terug bij Ketelbinkie en de genieten graag weer van de bediening

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant op een prominente locatie in Rotterdam.

7 augustus 2021 beoordeeld

Vanavond bij Ketelbinkie gegeten om onze vakantie in te luiden.
Gelukkig de sfeer gevonden waar we zelf al in zitten. Heel vriendelijk personeel en verrassend gezellige inrichting.
Prijs kwaliteitsverhouding voor het eten was meer dan goed.
Wij gaan er zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Ketelbinkie bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Ketelbinkie geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.