“Echt heerlijk”

Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten het 4 gangen menu met bijpassende wijnen. De champagne die geschonken wordt is ook erg lekker. Service is erg goed, vriendelijke bediening en de COVID 19 regels worden goed in acht genomen. Echt een aanrader voor een mooie culinaire avond.

Datum van bezoek: september 2020

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben van het 23 tasting menu mogen genieten vanavond, inclusief wijn arrangement. Het was het dubbel en dwars waard! De gerechten waren uitmuntend, in iedere gang zó veel diverse bereidingen, smaken die waanzinnig goed op elkaar aansloten en de prachtige wijnen die het echt compleet maakte. De bediening zorgde voor nét dat beetje extra beleving, goede uitleg van gerecht en zeker leuke, goede informatie over de wijnen! Voor een ieder die nog twijfelt om een bezoek te brengen adviseer ik de (YouTube)video van Marco Somer te bekijken, na het zien van deze video weet je zeker dat je een bezoek wil brengen aan Harmonie 23!

Datum van bezoek: september 2020
23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al enkele jaren regelmatig. De sfeer en de kwaliteit is echt top! De vriendelijke bediening , zoals in dit restaurant vind je maar heel weinig!
Doorgaan met dit concept! Wij blijven in ieder geval komen!

Datum van bezoek: augustus 2020
23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest voor de fijnproevers! Wij waren deze avond met 6 personen te gast, vegetariërs, een veganist en een aantal alles-eters. Mooi 5-gangen menu met een bijpassend wijnarrangement maakte de avond helemaal af. De Harmonie is gevestigd in een prachtig statig pand aan de Westersingel in Rotterdam. Ik zeg doen als je in de buurt bent. Absolute verwennerij!

Datum van bezoek: augustus 2020
13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga voor de 23-gangen met wijnarrangement als je een ‘echte Bourgondiër’ bent. Het is geweldig!
De bediening: vriendelijk en vakkundig.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Harmonie bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In De Harmonie geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.