“Aanrader”
Beoordeling van Vlaamsch Broodhuys

Vlaamsch Broodhuys
Geclassificeerd als nr. 380 van 1.253 Restaurants in Rotterdam
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader als je gezellig en lekker wilt brunchen in het centrum van Rotterdam.
Het is een gezellige zaak, inclusief bakkerij waar je dus direct na het eten vers brood kunt kopen. Ook zijn er andere spullen te koop die ze serveren in het eetgedeelte zoals bijvoorbeeld de jam, marmelade en pindakaas.
Waar merendeel van mijn groep een soort 12-uurtje hadden, heb ik gekozen voor de tonijnsalade. Wat was die ontzettend heerlijk. Heerlijke kruiden, groente en smaken. Het brood js zacht van binnen met een super knapperig randje. En de bediening, die maken het helemaal af met hun lach en vriendelijkheid.

9 april 2018 beoordeeld

Samen met een vriendin hier een middag gegeten en gedronken. Het brood is heerlijk en de bediening gastvrij. Prima plekje om lekker te eten en bij te kletsen!

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag koffie, soep en gebak gegeten op dit adres. De kwaliteit-prijs was net voldoende, maar de kwaliteit van de bediening was matig: bestelling onvolledig genoteerd, brood en boter zonder mes geserveerd, de soep was lekker maar te veel heet opgewarmd, koffiemelk werd vergeten en daarna in een gloeiend heet kannetje alsnog gebracht.... Veel goede bedoelingen, maar dit kan echt beter!

Bedank J. E
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed adresje! We kozen voor chicken melt 7,75 €. Echt iets waar we zin in hadden en wat niet overal te krijgen is!
San pellegrino 2,39 €, appelsap 2,95 € en koffie 2,25 €.
Leuk om tussendoor in zo n zaak te kunnen pauzeren.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt en lunch hier vaak....door wisselingen can personeel gaat service steeds meer achteruit. Over eten kan ik niets opmerken echter heden ochtend....mes valt en deze wordt opgenomen en zonder af te vegen gewoon gebruikt daarnaast naar de toilet en zonder handen te wassen weer door met brood beleggen!!!! Slechte zaak. Kom er even niet meer! Erg jammer want brood is er heerlijk

Reizigers die Vlaamsch Broodhuys bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Vlaamsch Broodhuys geweest? Deel je ervaringen!