“Mooi kader en lekker eten, trage bediening”
Beoordeling van Rosso

Rosso
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Rosso is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 679 van 1.288 Restaurants in Rotterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Nieuwe Werk
Beschrijving: COMFORTFOOD & STREETFOOD ROSSObrengt het naar NEDERLAND! In de mooiste en hipste zaak van Rotterdam met als doel weer heerlijk ongedwongen en BETAALBAAR! genieten van wereldgerechten waar we allemaal dol op zijn. Weg met de Goji bessen en tarwegras maar weer heerlijk genieten van “quilty-pleasures” die niet alleen heerlijk zijn maar ook bomvol smaakexplosies. Met onze Topkok Lars laten we zien dat streetfood niet alleen gezond kan zijn maar ook heerlijk nostalgisch en toegankelijk. En zoals gezegd: betaalbaar, vanaf EUR 7,50per gerecht. Rosso gaat jou opnieuw verrassen met comfortfood gerechtjes als origineel Franse uiensoep, suicide vietnamees broodje, kip massala, tostada kreeft, fish&chips, paella met gamba. Allemaal high end comfortfood gerechtjes. We will serve the best! FINE DINING: Uiteraard staan er nog meer creatieve gerechtjes op de kaart en is een op maat gesneden line-up van 3 of 4 gerechtjes nog steeds mogelijk, ook met de bijpassende wijnen.
30 mei 2018 beoordeeld

Mooi kader in voormalig douanedepot.Borden zijn mooi gedresseerd en eten is lekker.
Alleen de bediening verliep zeer traag;Moesten een halfuur wachten vooraleer er een broodje geserveerd werd en de bestelling werd opgenomen

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader voor een heerlijke avond uit. Unieke sfeer met bovenal heerlijke gerechten waar veel zorg aan besteed is. Samen met de charmante bediening ben je hier echt een avond uit.

Hans V, Eigenaar van Rosso, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Dank je wel Sander, graag tot snel, groet Hans

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Halfvolle tent. Aardige bediening maar niet meer dan redelijk eten. Prima wijn. Overall prijs niet waard.

25 maart 2018 beoordeeld

Alle koks zitten overal met hun handen aan, snoepen mateloos van gerechten voor klanten en bediening heeft alleen oog voor zichzelf. De gastheer probeert alleen dure gerechten aan te prijzen en wil aanvankelijk de kaart niet geven en de bediening is onzichtbaar wanneer ieder gerecht bijna 2 uur op zich laat wachten. Als compensatie kregen we verwijtende blikken van de bediening en een zogenaamd "gratis" flesje Aqua Panna dat duidelijk aan de kraan is bijgevuld. Dit restaurant is een absolute aanfluiting !
Management is niet aanwezig en de koks zijn ronduit lomp, en onhygienisch bezig ! Als kers op de taart laat een van de onsmakelijkste koks nog even een Flammekuchen verbranden in de oven waardoor in het hele restaurant een nare rookwalm hangt en het brandalarm afgaat... Kortom de bediening vergeet de gasten, de koks hun gerechten, een onsmakelijk ongestructureerd zootje. Fawlty Towers, rijp voor een tv restaurant remake show. Bah.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader dit restaurant. Aangenaam modern /hip zitten en heerlijk eten. Wij lieten ons verrassen met 4 gangen menu met wijnen. Alle 4 de gerechten waren 'top'. De wijnen goed gekozen en de bediening gezellig professioneel. We waren echt blij dat we dit restaurant vonden.

Reizigers die Rosso bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Rosso geweest? Deel je ervaringen!