“Prima eten en geweldige bediening.”
Beoordeling van Eetcafé Verhip

Eetcafé Verhip
Geclassificeerd als nr. 427 van 1.386 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Verhip is een eetcafé in de ware betekenis van het woord. Een café met lekker eten noemen wij het altijd. Lunch, borrel, diner of een feestje, het kan allemaal bij ons. Wij hebben een vaste lunchkaart en 's avonds hanteren wij een krijtbord met dagelijks 8 verschillende gerechten. In de zomer hebben wij een heerlijk terras. Op vrijdag treden er regelmatig bandjes op.
26 september 2020 beoordeeld

Ik ken Verhip goed. Van buurt/eetcafé uitgegroeid tot stedelijke plek. Verhip is en blijft een café waar je ook prima kunt eten in plaats van een restaurant waar je ook wat kunt drinken. Altijd gezellig en de bediening is top! Altijd vriendelijk en ze lopen de benen uit hun lijf voor je. Ik kom er graag met vrienden.

Datum van bezoek: september 2020

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, lekkere borrelhapjes met veel variatie. Hele gezellige middag gehad op de "jaarlijkse" burenborrel.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 november 2019 beoordeeld

Met een groep gebruik gemaakt van de Willem Ruyszaal en aansluitend in het café gegeten. Prima bediening en service! En dat voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: november 2019
30 mei 2019 beoordeeld

kok kan naar mijn idee goede sate maken maar voor de rest van het menu moet ie toch naar een koksschool. waardeloos eten

Datum van bezoek: mei 2019
5 april 2019 beoordeeld

Wij kwamen hier vaak maar altijd een slecht getapt biertje. Dit verschillende keren aangegeven met verschillende reacties. Een serveerster werd boos een zette het biertje met een flinke klap op tafel. Een ander beloofde beterschap maar dat is nooit gekomen. Willen ze bier uitsparen?? Het kan natuurlijk een keer voorkomen maar dit lijkt hier wel standaard. Als ik afreken betaal ik toch ook niet minder dan de rekening aangeeft????
Heel jammer want wij kwamen hier vaak omdat het een gezellige plek is.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Eetcafé Verhip bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Eetcafé Verhip geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.