TripAdvisor

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten op een zon overgoten terras ,leuke vlotte bediening .lekker plankje met verschillende worst soorten en overheerlijke eend .

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest voor je smaakpapillen al de verschillende verrassingen van de kok
Al die heerlijk verschillende gerechten om te smullen. De wijnkaart was ook subliem. De bediening was zeer attent en super aardig.
Heerlijk buiten genieten aan het water op het tarras met de authentieke gezelligheid van Rotterdam Noord.
Tot de volgende keer

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was uitgenodigd om hier te gaan eten. Ik vond het eten goed en erg smaakvol. Het biertje van om de hoek was ook een lekker biertje. Leuke tent en prima bediening. Zeker een aanrader

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

En met anders bedoel ik in dit geval erg lekker! Niet je standaard gerechten als vijgen in spek en gamba's in knoflook (al heb ik daar niks op aan te merken overigens). Maar echte Spaanse keuken, zeer goed gepresenteerd en smakelijk bereid. Wel waren een aantal gerechten naar mijn idee nogal wat zout, maar over het algemeen niet op een storende wijze. Zeer smakelijke verdejo bij de gerechten.

Vriendelijk en vakkundig personeel en een gezellige sfeer in het restaurant. Aangezien de kaart per seizoen wisselt, is het wat mij betreft de moeite om hier nog eens terug te komen.

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kijk, buiten dat het eten gewoon uitstekend is, wordt je door de bediening warm onthaald, alsof je klant bent, fantastisch, ik kan daar blij van worden.
In de buurt ? Zeker langs gaan.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Destino bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Destino geweest? Deel je ervaringen!