Vandaag geopend: 07:00 - 01:00

Meer info
vanaf US$ 225,94
Meer info
Beoordeeld op 9 september 2019

Nog nooit gedaan maar met de wereldhavendagen van 2019 gevaren vanaf de wilhelminakade naar de euromast.voor 3 euro heb je een leuke ervaring.Moet je doen

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

De ene kapitein is wat spectaculairder dan de andere maar het is leuk, efficiënt en prima betaalbaar. Kortom top initiatief !

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

De taxi legde aan aan de steiger voor ons hotel en bracht ons na een leuk stukje (snel) varen naar de plaats van bestemming. Eigenlijk heb je geen bestemming nodig want het is zowieso al een belevenis op zich. Echt leuk!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met de watertaxi van de SS Rotterdam naar hotel New York. Het was een hele snelle verbinding. De kosten pp waren € 4,50. Wij hadden goede zitplaatsen. De boten zagen er netjes en verzorgd uit en de bemanning was vriendelijk.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een watertaxi voor 1,5 uur gehuurd en genoten van de Rotterdamse haven en de servicegerichtheid van het personeel.

Datum van activiteit: april 2019