Vandaag geopend: 07:00 - 00:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke rondvaart door de haven en Rotterdam

Met vrienden en de kids een rondvaart gemaakt door de haven's lekker dicht bij de boten langsvaren ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Majo341973
Geldermalsen, Nederland
Snel van noord naar zuid

Verbleef in Delta Hotel in Vlaardingen en we gingen met collega's in Rotterdam eten. Wel bumpy maar ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
hetnetmarco
Winkel, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.547 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rotterdam
Rotterdam Harbor Tour
6 beoordelingen
vanaf US$ 15,32
Meer info
vanaf US$ 57,80
Meer info
Beoordeeld op 28 mei 2018

Deze watertaxi brengt je in een mum van tijd naar de overkant van de Maas.
Onze schipper zette er serieus vaart achter, maar mindert blot sneheid op vraag.
Niet goedkoop maar wel een echte aanrader.

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Het is iets prijziger, maar wel een top ervaring om met de Watertaxi naar je bestemming te gaan. Sowieso stukken sneller dan de normale taxi

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Ervaren schippers laten je de leuke dingen van dd Rotterdamse haven zien. Prive tochtjes zijn echt super leuk.

Beoordeeld op 25 mei 2018

Voor een diner in Hotel New York ons laten ophalen aan de Schaardijk. Heen helaas in twee watertaxi's en een tussenstop om andere passagiers te doen opstappen, maar terug gelukkig in één watertaxi. Gevraagd om wat rustig te varen, gezien het aantal ouderen aan boord. Hieraan werd zonder meer voldaan. De watertaxi is en blijft altijd een beetje spannend.....

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Vanop het water is het erg leuk om de Erasmusbrug te zien. Je bent bovendien snel aan de overkant of heen en terug. Het is snel voorbij voor 18 euro (vier personen), dat wel. En het gaat hard, dus best geen schrik van water hebben.