EricIvan
Antwerpen, België

Basic maar dik ok!

Beoordeling van Hotel Breitner
4,0 van 5 bollen23 jul 2023 beoordeeld
Het hotel is basic maar dik ok. Personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!
De kamers zijn basic, maar goed. Wij hadden ook een terrasje wat ook een meerwaarde gaf aan ons verblijf. Eeen grote douche en propere douche maakt de badkamer kompleet.
De eetzaal is vernieuwd want de foto's op de site hier, kloppen niet meer. Het ontbijt was volledig en als je graag iets warm hebt van de keuken dan wordt dat met liefde klaargemaakt.
De parking is ook een groot pluspunt, want uiteindelijk zit je midden in de stad, alles is op wandelafstand, dus zo'n parking is super.
Wij hebben ons adresje gevonden wanneer we nog eens naar Rotterdam gaan!
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
1.0 km van Hotel Breitner
Zwembad
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 23 februari 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, vlotte check in.
Hotel werkt nog wel met de ouderwetse sleutel die je kan afgeven als je het hotel verlaat om de stad in te gaan. Vanaf het hotel loop je zo de hoek om de oude Binnenweg op en loop je zo richting de Coolsingel.
Ruime en schone kamer, goede bedden.
Schone badkamer met goede douche. Goed en divers ontbijt met vers gebakken eieren, goede koffie, verschillende soorten brood.

Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 november 2022

Niets op aan te merken. De kostprijs waard. Ouderwets decor, goede matrassen, geen geluidsoverlast. Dicht bij museum Boijmans van Beuningen gelegen, goede verbindingen met openbaar vervoer in de nabijheid.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

We vonden dit familie hotel in het centrum van Rotterdam.
Fijn een garagebox, de ontvangst was uiterst vriendelijk,
de kamer ruim ( we waren met 2 maar kregen een familie kamer)
alles schoon, de douche prima, de badruimte wat klein, maar functioneel.
Ook een klein balkon. Door covid kregen we ons ontbijt op de kamer,
we kunnen de ontbijtruimte dus niet beoordelen.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 27 januari 2020

Via via terecht gekomen bij dit Hotel. Ligt nabij het Eendrachtsplein ( Metro) en tramhalte. Aardig in het centrum. Een 3 sterren hotel met ruim 30 kamers. Prima verblijf gehad daar. Aardig personeel. Zowel tram als metro op loopafstand. Vlakbij mooi bier cafe ( Boudewijn) en de winkelstraten. De bekende "koopgoot" is 5 minuutjes lopen vanaf Hotel.

Kamertip: je kunt vragen om 2 persoons bed.( indien beschikbaar) ook 4 persoons kamers aanwezig.
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Samenvatting: Niet bijzonder maar net hotel met goed ontbijt. Prima voor 1 à 2 nachten.

Pluspunten:
- Dichtbij centrum
- Goede prijs/kwaliteit verhouding
- Goed ontbijt
- Schoon

Minpunten:
- Oud(erwets)
- Kamers aan de achterkant slecht uitzicht (verouderde, slecht onderhoude huizen/tuinen): gordijnen dichthouden

Datum van verblijf: oktober 2018