Vio.com
Gwen v

Goed verblijf

4,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
Het is een ruime kamer en schoon. Erg leuk qua inrichting en superfijn dat er een koelkastje aanwezig is op de kamer. De badkamer is prima en een heerlijke douche. Het bed is prima en fijn dat er bedlampje aanwezig is.

Het ontbijt vond ik helaas minder, de warme gerechten koud en de broodjes niet knapperig vers.
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 apr 2024
Geachte meneer/mevrouw 173gwenv,

Bedankt voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en de kamer u goed bevallen is.

Hopelijk mogen wij u snel nog een keer verwelkomen in ons hotel.

• Agoda.com
  • Vio.com
2.7 km van Postillion Hotel & Convention Centre WTC Rotterdam
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 7 april 2024

Kamer was oké, maar ontbijt was flut en kostte zels 20 euro pp. Geen gebakken ei, geen salade, geen ham, geen vis, zelfs geen hagelslag of pindakaas. Alleen watermeloen met pit als fruit, er lag een heel gesneden brood nog in de verpakking, de kopjes voor de koffie verkeerd stroomden over. Ontbijt vanaf 7.00u maar.om 7.15u waren ze nog niet klaar met de voorbereiding. Grote tegenvaller.

Datum van verblijf: april 2024
Postillion Hotel WTC Rotterdam, General Manager van Postillion Hotel & Convention Centre WTC Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Geachte meneer/mevrouw Wouterm381,

Bedankt voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf oke heeft ervaren.

Onze excuses dat het ontbijt niet naar wens was. Wij zullen dit intern bespreken.

Beoordeeld op 7 april 2024

Ik zal niet meer snel voor dit hotel in Rotterdam kiezen. Personeel niet echt gastvrij, haren op de badkamer, kamer heel smal (je kunt niet gemakkelijk langs het bed lopen), kamerpasje doet het opeens niet meer waardoor je helemaal terug naar de receptie moet lopen als je eindelijk bij de kamer bent. Al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet in orde en zal ik dit hotel niet snel meer boeken.

Geachte meneer/mevrouw Venture19525544343,

Onze excuses dat u het verblijf niet naar wens ervaren heeft. Wij zullen deze review intern bespreken om onze service te verbeteren.

Wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven.

Beoordeeld op 27 maart 2024

Ik had al een pre-check in gedaan, en het was ook rustig bij aankomst, dus heel vlot de kamersleutel ontvangen. De mevrouw aan de balie was wel niet supervriendelijk, we moesten het kamernummer aflezen van het kaartje, nog nooit meegemaakt. De kamer was in orde, minpuntje was dat de televisie in de badkamer niet werkte (dat moet gecheckt worden, anders leg je beter de afstandsbediening weg). De spiegel in de badkamer had wel hele vuile strepen en vlekken. Goede douche, wel maar 1 product voor lichaam en haar, breng je dus best zelf mee. Goed bed. Er mocht wel 1 flesje water in de koelkast staan. Om naar het ontbijt te gaan moet je wel door het WTC gebouw, maar ons stoorde dat niet, is eens een andere ervaring. Het ontbijt was ok, niet erg uitgebreid. Wel een hele vriendelijke en behulpzame dame in de ontbijtruimte. Door de uitstekende ligging en de goede ervaring zal ik zeker terug komen.

Datum van verblijf: maart 2024
Postillion Hotel WTC Rotterdam, General Manager van Postillion Hotel & Convention Centre WTC Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2024

Geachte meneer/mevrouw Tonialady,

Bedankt voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat de snelle incheck en het ontbijt u goed bevallen zijn.

Wij benoemen inderdaad alleen de verdieping en geen kamernummers in verband met de privacy.

Onze excuses dat de tv in de badkamer niet werkte, wij zullen dit intern oppakken.

Beoordeeld op 25 maart 2024

De locatie is werkelijk perfect. Het inchecken kan eenvoudig zelf worden gedaan en uitchecken is nog gemakkelijker. Je legt gewoon je pasjes in een bakje en bent klaar. De kamers waren ook schoon en we kregen ook een goede parkeerplaats als tip (Martkhal).

Kamertip: Vraag naar de dichtstbijzijnde parkeergarage. De parkeergarage is bij de Markhal en je kunt de gehele dag parkeren en in en uit rijden.
Datum van verblijf: maart 2024
Postillion Hotel WTC Rotterdam, General Manager van Postillion Hotel & Convention Centre WTC Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

Geachte meneer/mevrouw N468EAkellyh,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Beoordeeld op 24 maart 2024 via mobiele applicatie

Hotel is goed, centraal gelegen en fijne check-in en out zonder lange wachttijden. Fijne kamers maar super warm.
Ontbijt was mega slecht, geen idee wat voor een yoghurt soorten en super smerig, alleen maar wit onverzadigde broodsoorten, warm beleg. Zo goed als alles was op, koffiekopjes, roomboter, eierdopjes etc, we kwamen om 9:30 uur ontbijt is tot 11:00 uur. En ongeïnteresseerde medewerkers. Geen aanrader

Geachte meneer/mevrouw Mischa E,

Bedankt voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Onze excuses dat het ontbijt u niet goed bevallen is. Wij zullen dit intern bespreken.