“Mooi”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.421 Restaurants in Rotterdam
8 augustus 2021 beoordeeld

Zeer mooi terras aan de Maas. We hebben lekker (mexicaans) gegeten. Goed verzorgd allemaal, zeker aan te raden.

8 augustus 2021 beoordeeld

Hele leuke restaurant! Heerlijke eten. We hebben genoten, ook van de goede service en gastvriendelijkheid! Dankjewel.

Datum van bezoek: augustus 2021
7 augustus 2021 beoordeeld

Echt leuk sfeer en goede bediening eten was lekker en op tijd
Hiba heeft me echt goed geholpen alles was perfect

Datum van bezoek: augustus 2021
7 augustus 2021 beoordeeld

Tijdens een rondwandeling in het havengebied hebben we heerlijk gelunched. Oesterzwam bitterbal soep en heerlijk carpaccio. Het uitzicht is geweldig over de Maas. Naast de pindakaas pot .

7 augustus 2021 beoordeeld

Na een lekker kop koffie met pindakaas-cheescake ( verwijsend naar de potten pindakaas) een leuke wandeling gemaakt met gids in Rotterdam. Bij terugkomst een heerlijke lunch gehad toegespits op het gezelschap.
Het restaurant was eigenlijk dicht, maar toch voor 2 gezelschappen open gegaan en dat noem ik service. Een echte aanrader, wanneer je Rotterdam bezoekt op de Kop van de Maas. Een prachtig uitzicht.

Reizigers die Restaurant Maas bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Restaurant Maas geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.