Jans0902
Limburg, Nederland

Klein keurig hotel midden in Rotterdam

Beoordeling van Hotel Emma
4,0 van 5 bollen4 apr 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Klein keurieg hotel midden in centrum van Rotterdam, alles op loopafstand, kamer is netjes en schoon, let op voor het ontbijt moet je na buiten, 5 min lopen Baker&More…
Zeker aanrader !
Vanuit Rotterdam Centraal ligt het hotel op 10 min lopen
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel Emma
0.8 km van Hotel Emma
Zwembad
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 20 maart 2023

Wat een top verblijf gehad! Heerlijke kamer, gastvrij personeel en een top locatie. Auto konden we parkeren op de parkeerplaatsen achter het hotel voor een zeer aannemelijke prijs. Ontbijt was op locatie en ook uitstekend! Wij komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 11 januari 2023 via mobiele applicatie

Een heerlijk verblijf in hartje stad. Fijne, rustige kamer aan de achterkant. Heerlijk bed, prima ontbijt. Een aanrader voor als je Rotterdam wilt bezoeken. Je loopt zo de stad in en de metro is dichtbij. Het personeel is erg vriendelijk. Kortom:prima prijs kwaliteit

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 19 augustus 2022 via mobiele applicatie

De kamer zag er netjes uit maar wel erg warm. Er was ook geen mogelijkheid om te ventileren aangezien er maar één raam is die amper open kan. Het ontbijt vonden we matig en kon beter. Broodjes waren droog en niet vers. Eieren waren om 9.30 al op en werden niet aangevuld. Het spek wordt opgewarmd in de magnetron.

De ligging van het hotel is perfect en dichtbij het centrum en leuke kroegjes.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 30 april 2022

Geboekt ivm een concert in Ahoy. Dichtbij de metro en je wandelt direct het centrum in. Leuk ingericht, kleinschalig hotel. Ontbijt was prima en de medewerkers zijn vriendelijk. Voor volgend jaar opnieuw geboekt.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 18 april 2022

Ik heb verschillende keren overnacht in het hotel. Over het algemeen vriendelijk personeel. Het gene wat ik merkte is dat vaker de hoeken van de kamer niet altijd even schoon waren. Daarnaast krijgt een kamer wel een theezakjes en de ander niet.
Als je dan theezakjes krijgt zijn ze niet apart verpakt dus hoe hygiënisch is dit?

Datum van verblijf: januari 2022