Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 92
Hotels.comUS$ 92
eDreamsUS$ 92
Orbitz.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
CheapTicketsUS$ 92
Beoordeeld op 26 december 2020

Het was een enorm aangenaam verblijf! Mario heeft ons heel vriendelijk ontvangen en was een enorm vriendelijke en aangename host. De kamer was heerlijk, met geweldig zachte badjassen :) Een top kerst voor ons!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 16 oktober 2020

Ons verblijf in de geschakelde familiekamer hebben wij als erg prettig ervaren. De locatie in het centrum is prima, de kamer ruim, netjes en schoon. Het ontbijt is goed verzorgd en men heeft er alles aan gedaan om de maatregelen in acht te nemen ter voorkoming van verspreiding van het coronavirus. Op het door ons gekozen tijdslot waren er geen andere mensen in de ontbijtruimte. Een knus en gezellig hotel, ik kan dit hotel bij iedereen aanraden.
Het enige nadeeltje was het geluid van de werkzaamheden buiten, maar dat vond ik voor ons korte verblijf niet storend. Rotterdam is een leuk stad en Hotel Emma een goed hotel.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 28 september 2020

Mooie schone kamer, vriendelijke en behulpzame staf, heerlijk ontbijt. Je kunt je auto aan de achterkant parkeren, maar beetje tricky te zien vanaf de grote weg. Leuke restaurantjes in de buurt, met name Little Asia.

Kamertip: Bovenste verdieping is rustig en mooi uitzicht
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 september 2020

Super verblijf gehad! Vriendelijk ontvangen door Luigi en zijn team.
Het hotel ligt zeer centraal. Wij verbleven in een driepersoons kamer. Nette kamer met de nodige faciliteiten. Het was wel zeer warm in de kamer. (airco?)
Ontbijt was zeer lekker en coronaproof! Wij hebben genoten van ons verblijf in Hotel Emma :)
Wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 augustus 2020

Hotel Emma is een klein maar degelijk hotel. Vriendelijk personeel dat openstaat voor vragen. Bij het ontbijt werd er d.m.v. tijdssloten rekening gehouden met coronamaatregelen. Housekeeping laat elke dag kamer heel mooi achter. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen